tirsdag er mandag

Denne uken er rar. Jeg skulle egentlig bruke den på 100% avslapping pga operasjonen, men istedenfor ble det et stress for å fikse alt nytt av ting jeg må erstatte.. Jeg har også lært en del, viktigst av alt hvordan jeg selv ønsker å bli som sjef en gang. Om jeg noen gang har ansatte under meg, eller folk jeg jobber med, skal jeg alltid møte dem med empati og forståelse. Det var noen som faktisk ble irriterte på meg for at jeg ble ranet og ikke var tilgjengelig på mail den første dagen. Unnskyld meg? Haha, som om det første man tenker på er en mail som ikke engang var viktig når man har blitt “traumatisert”. I tillegg er jeg jo syk og skal operere, kroppen går i minus og prioritet nummer en er å oppdatere dere, holde god kommunikasjon med følgerne mine og i tillegg være blid og glad mot kjæreste, familie og venner. Ikke en mail, det betyr jo nada prada. 

Tirsdag er min verste dag. Det finnes ikke noe bra med tirsdager! Det er lenge igjen til helg, og uken føles evig lang. Det folk flest føler på mandager føler jeg på tirsdager. På mandager blir jeg rene fotballfrue og adrenalinet kicker i gang og jeg er umenneskelig produktiv og merker ikke at jeg er trøtt før på tirsdag. I dag, altså. Mandag får ufortjent mye dritt.

Selv om det er en helvetes dag klarer jeg å dra hodet ut av min egen rumpe å ha perspektiv. I den ånden vil jeg strekke ut en arm til alle dere som sender meg gode meldinger etter alt som har skjedd. Dere er amazing! Å være god bare for å være god er en gave, så vær stolt av den. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg