hjemme, operasjon og planer

Jeg er tilbake i nydelige nord-norge! Det var flaks at jeg skulle hit akkurat nå, perfekt å være her når jeg må ordne med pass, forsikringer og alt (som pappa stiller opp på, takk Gud). Men grunnen til at jeg er her er litt mindre hyggelig.. Av private årsaker må jeg gjennomgå en operasjon på torsdag. Det er altså ikke en kosmetisk operasjon om noen skulle tro det – I wish haha – det er bare noe kjedelige greier i magen som dere vet jeg har slitt med. Operasjonen skulle egentlig være i morgen men ble flyttet på, noe som var uheldig for da må jeg flytte på andre planer. Sånn er livet. 

I dag har jeg ordnet meg ny macbook og ny mobil, vært hos politiet og vært i banken. Det eneste jeg mangler å kjøpe nå er kamera, men det jeg bruker (Leica Q) finnes ikke i Harstad så jeg får vente til lørdag. Det er mitt gamle som har tatt bildene over (canon 6d). Nå skal jeg spise taco med familien og se på frustrerte fruer som jeg har begynt med fra start, lol. 

Forresten tusen takk til alle som sender meg fine meldinger og spesielt angående boken. Det er en forfedelig trist situasjon men jeg lover å gi den ut, om så jeg må starte helt på nytt og det blir noe totalt annet. Det tar kanskje bare litt lengre tid, men det er jo mitt “livs verk”. Tenk at jeg enda får fine meldinger fra folk som har lest Forbilde.. Så lenge etter den kom ut. At den kan være aktuell for så mange som sliter med ensomhet og følelsen av å ikke passe inn er så hjertevarmende og trist på samme tid. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg