paris – igjen!

Jeg er i Paris – igjen! Denne gangen har jeg med meg Charlotte på en liten girls-weekend, vi har en jobb i morgen (som jeg skal fortelle mer om da), men i mellomtiden er det bare avslapping. Med trykk på avslapping.. Haha. Vi begge har samboer og er i stabile forhold i Oslo og er vandt til å legge oss klokken 22 senest liksom. Så nå ligger vi nesten i koma her.. Ingen party! Men vi har et fint hotell med utsikt til Eifeltårnet, badekar og en liten balkong som vi skal benytte oss av siden vi har null energi. 

Vi spiste på Lávenue som er standard i Paris. Det er et fint sted hvor Kardashians pleier å henge mye, og sist gang jeg spiste her var selveste Lana del Rey der. Dere kan tro jeg ble starstruck.. Så, om du vil se kjendiser eller “bli sett” er det bare å dukke opp her! Har hørt at man burde reservere bord men jeg har aldri vært der og det er fullt. Prisen er helt grei og man får svære porsjoner – med god mat. Jeg spiste tofu curry og jeg må bare si, fy faen som jeg hater tofu. Det er ganske elendig med tanke på at jeg ikke spiser kjøtt og tofu ofte erstatter det på restauranter.. Men æsj. Det finnes så mye bedre vegetarmat! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg