tirsdag i bilder + sneakpeak på boken

annonselenke: nelly

Hei, sånn her poserer jeg på bilder en vanlig tirsdags kveld fordi jeg ikke orker eller ser noe poeng i å fikse meg. Normalt, men da burde jeg ha vett og forstand til å posere som et normalt menneske. Det har jeg altså ikke.

Man lurer kanskje på om bloggere kjøper sin egen sminke og annet dilldall. Jeg gjør, siden jeg er et sånt enkelt påvirkelig menneske som dras mot fine innpakninger og søte selgere. Da jeg var på Brow Rehab tidligere i dag dro jeg med meg samtidlige masker som jeg prøver nå, siden jeg er syk og alt. Når jeg først er syk så gjør jeg det ordentlig. 

Jeg har skrevet på bok nummer to. Er jo egentlig ferdig men nå har jeg fått inn en “mentor” på tampen og da ønsker jeg å gjøre siste justeringer. Det er befriende å skrive når man kommer inn i en flyt, og den kan komme plutselig. I natt måtte jeg stå opp da jeg egentlig skulle sove fordi jeg kom på en fin, rød tråd til et kapitel. Da vet man at man har valgt rett yrke.. Skriving gir meg så mye. 
 

Samboeren min begynner også å bli syk, og helt ærlig det takler jeg dårlig. Så, slik at han skulle slippe å lage mat endte ansvaret på meg og da blir det.. Yoghurt. 

.. Ok før jeg rakk å fullføre dette innlegget var han på kjøkkenet for å lage middag. For en drømmemann!

Det blir vegetarburger, denne blander man ut med vann så blir det mer hjemmelaget. Vi kjøper på Kiwi.


 

Jeg har to nydelige malerier fra Bjarne Melgaard stående i gangen fordi jeg enda ikke har fått hengt de opp. Tenker det ene skal være i gangen og det andre på kjøkkenet. Jeg elsker kunsten hans og er så glad jeg nå har litt av det hjemme.

Jeg løper rundt i treningstights, som vanlig.

.. men gleder meg til det begynner å bli finere vær og man gidder å ha på seg flotte klær! Som disse skoene. Du finner dem her til 40% rabatt! Normale i størrelsen, men litt stramme rundt ankelen..

Og nå sitter jeg å blar i Dajana sin bok. Jeg ønsker å lære meg å lage winged liner og det har jeg aldri fått til, men tror jeg skal klare det nå. Og så er det skikkelig stort for meg å være i boken, her går hun også igjennom step-by-step på hvordan hun legger sminken min. Det burde jeg egentlig sette meg inn i selv haha, så slipper jeg å dra til henne alltid. Boken hennes selges over alt, og anbefales for deg som vil lære mer om sminke med enkle teknikker – eller bare ha en fin bok i hyllen din. Dette ble vel strengt tatt reklame for en venn.. LOL til de reglene. 


Nå blir det mat, litt sykdoms-kos og soving. Kanskje vi ser ferdig filmen “Truman Show” som vi begynte på i går, jeg har sett den en million ganger. Jeg føler meg som en pensjonist. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg