i følge google er jeg

Jeg kommer til å bli gal snart. Eller, istedenfor går jeg rundt og er forbanna på alle – jeg er i dårlig form og det går ikke over. Jeg føler meg litt dagen-derpå hele tiden, så trøtt og kvalm. Og lei. 

Om man googler seg frem har jeg tydeligvis følgende alternativer:

Gravid

Kreft

PMS

Deprimert. 

Jeg har alltid kreft og er alltid gravid i følge Google. Det er vel ikke stort annet å gjøre enn å vente, håpe at det går over snart, og at i morgen blir en bedre dag. I sta sang jeg høyt sangen “tomorrow” fra filmen Annie, sånn bare for at. Anbefales om dere er deprimerte og vil gjøre vondt verre. Forresten, hvor bra er ikke den teksten? “I love you tomorrow, your always a day away”. ELSK.

Fra solariumet tidligere. Jeg har falt i solariums-bobla igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg