her kan du se real housewives og all annen reality!

annonse

Den beste jentekvelden jeg har hatt 💗

Det spørsmålet jeg får oftest på bloggen er “hvor ser du real housewives?”. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sagt det, men nå sier jeg det igjen.. hayu! Det er en ny streamingtjeneste i Norge som spesialiserer seg på reality, med over 150 realityserier og det koster kun 49 kr i måneden uten bindingstid.😃På hayu kan du blant annet se kardashians, alle sesonger real housewives, reality om Britney Spears, familien Lohan, Mariah Carey.. ALT! Siden jeg er ekte fan av reality inviterte jeg noen venninner som allerede har hayu på slumber-party. Vi var på hotel christiania, koste oss og så et par episoder housewives, og så danset vi til gamle låter hele kvelden. 

Det er 30 dagers gratis prøveperiode på hayu, uten bindingstid. Det får du ved å trykke her –  PS! Om du har Sumo, har du også hayu gratis. Det ligger info på nettsiden.


 

Så masse digg ventet på oss, og jentene mine ble så glade! Vegetarmat fra Foodora, cupcakes fra The Cupcake Pie Co,  goodiebags og rusbrus. Samt alle ballongene som Ballon Company hadde sponset med – ingen jentekveld uten masse ballonger! 😜 

konkurranse!

Vil du vinne 6 måneder gratis hayu + en goodiebag fult av alt du trenger til den perfekte jentekvelden? Da må du registrere deg for gratis prøveperiode på 30 dager her (ingen bindingstid) og skrive mailen din i boksen under. PS! om du har sumo må du likevel registrere deg for gratis prøveperiode for å være med i konkurransen. 

 


 

I goodiebagen kan du vinne:

💕 Pysjamas og tøfler fra Cubus (samme som vi har på oss).
💕 Koreansk sheetmask og hårband fra skinsecret.no
💕 Brynsgele og lipgloss fra Nyx
💕 Beautyblender
💕Te fra Black Cat
💕 Krem og parfyme fra Escada
💕 body cream fra The Body Shop
💕 Lipgloss og mascara fra Clarins
💕 Ballonger fra The balloon company
💕 6 mnd gratis hayu
💕 hayu kopp + annet hayu merch 

Lykke til og kos dere med masse GRATIS underholdning i helgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg