hva googlet jeg sist? hva gleder jeg meg til? hva gjør meg glad?

Hva var det siste du googlet?

– “Hvor lenge skal det være kaldt i Oslo” – og jeg fikk et deprimerende svar, det skal være kaldt så lenge værmeldingen kan vise. MEN! Det jeg googlet før er hakket mer interessant, nemlig “kan mennesker og aper få barn”. Svaret er tydeligvis at det skal kunne være mulig i teorien, såkalte “humanzee”. Nesten litt rart at ingen har gjort det? 

Ser frem mot akkurat nå?

– Kronologisk: Å handle god mat på butikken etterpå, jeg håper Kiwi har fått inn vegetarpizzaen deres. Å spise hos en venn senere i kveld. Å spise med Dajana i morgen. Så ja, mye mat. 

Det siste som gjorde deg glad?

– En mann på bussen som så utrolig glad og snill ut. Han smilte til alle som gikk inn og av, samtidig som han utstrålte en varme og godhet. Jeg vet ikke hvorfor dette gjorde meg glad siden jeg generelt sett er sur på bussen. Men den mannen virket så glad for å være på bussen, så glad for å møte folk, glad for å eksistere.. Det gjorde meg håpefull på en måte. 

Når føler du deg som vakrest? 

– Når jeg har helt perfekt hud, er brun, ikke har PMS og er sminket helt perfekt. Så kanskje en gang i året, haha.

Hvilken musikk gir deg nostalgi?

– Alt fra 90tallet siden jeg er oppvokst da. Nostalgi er både godt og vondt.. Blir som regel mest trist av det. En låt jeg har hørt ihjel de siste dagene er S club seven – Never had a dream come true. AHHH som jeg elsker den da jeg var yngre! Og enda forsåvidt. 

Hva er din favorittlukt?

– Parfymen til Dajana som hun har betalt en liten formue for, så jeg tar meg ikke råd til den samme selv om jeg er så misunnelig. Folk stopper henne på gata liksom. Og så elsker jeg lukten i leiligheten når noen nettopp har tatt en dusj.

Om du skulle leve i en tvserie, hvilken hadde du valgt?

– Kanskje tidenes kjipeste svar, men kan jeg si min egen? Jeg trives med å leve i min egen verden, og så er det så sykt at jeg har en egen serie at jeg bare må nevne det hver gang jeg har mulighet. Et ekte life-goal-come-true! Om jeg skulle valgt en annen, måtte jeg sagt Frustrerte Fruer. Tenk å få bo på Wisteria Lane.. Sukk. 

1 kommentar
    1. Hei jeg bare lurte på en ting, visste ikke helt hvor jeg skulle stille deg det spørsmålet, men har akkurat kjøpt meg sånn hetse B- vitaminer og jeg tar en kork om dagen, men hvor mye skal man egentlig ta? Hvor mye tar du?
      Mvh Sofie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg