forventninger vs virkelighet


 


 


 


 


 

Hva jeg tror en tur til Paris, midt i fashionweek skal inneholde.. 

  • Bli oppdaget som modell, til tross for at jeg er 30 cm for lav, har silikon på så mange steder at jeg heller hører hjemme i playboy og jeg kan ikke gå i høye hæler uansett. Men det gjør ingenting, modell it is!
  • Spise på dyre restauranter som gir meg dagen-derpå sjokk når jeg sjekker saldo, men det er verdt det for man nyter en kveld full av god mat, people-watching og ypperlig service
  • Tilfeldig se Kim Kardashian og Kanye komme ut av en bil, omringet av paparazzier og på gatehjørnet legger de merke til meg og adopterer meg / gjør meg til au pair for barna deres 

Men det jeg faktisk gjør er å ligge inne på hotellrommet å spise så snart vi er ferdig med dagens jobb. Og det er ikke noe nytt altså, jeg må være tidenes kjipeste å dra på ferie med. Vil bare sove, spise og helst ha det stille, haha. LIFE! Og jeg elsker det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg