på vei til roma!

Hei dere! 

Heldigvis er formen litt bedre, og jeg sitter nå på Gardemoen for å dra på jentetur til Roma! Jeg har fått en hel haug av tips fra lesere som vi kommer til å sjekke ut, og Anne-Sofie er litt av en reiseguide på denne turen. Hun har vært i byen to ganger tidligere og til vanlig studerer hun historie, vi slipper å betale noen for å vise oss rundt på museumet i alle fall 🤗 

Enn så lenge vil jeg minne dere på å se Sophie Elises Verden i kveld, klokken 22:00 på livsstil! Om du har sumo kan du se episoden allerede nå. Jeg liker den så godt, og blir rørt til tårer av både meg selv og vennene mine i akkurat dette klippet.. Og på slutten kommer det en aldri så liten avsløring jeg aldri har vist på sosiale medier.

Fra kveldens episode! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg