kjøkkenet – update!

Når man skal pusse opp gjelder visstnok følgende regel: doble tiden og doble pengene, så er du cirka i mål. Vel – det har tatt nå snart dobbelt så lang tid, og det kommer til å koste en del mer enn jeg hadde antatt, men shit så fint det blir. Jeg får sommerfugler i magen når jeg titter inn på kjøkkenet og gleder meg sånn til å vise dere hele! Jeg skal så klart legge inn før / etter, samt detaljer om hva som har blitt gjort. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med den lille leiligheten her, jeg har virkelig utnyttet alt potensiale til det fulle. 

Langt fra ferdig, men ser dere hvor bra det kommer til å bli? Woho! Hele kjøkkenet skriker mitt navn altså.. 💋 

Denne ovnen! For en drøm.. Merket er Smeg! Den minner meg litt om skjønnheten og udyret, av en eller annen grunn? 

Det skulle egentlig blitt ferdig i dag, men kommer ikke til å bli ferdig før i morgen ettermiddag.. Mest sannsynlig, men jeg skjønner jo at det ikke kommer til å bli i kveld. Jeg reiser bort i morgen, så jeg får ikke vist dere ferdig resultat før søndag. Ah, det kommer til å bli så deilig å stige inn her hjemme og bli møtt av et helt nytt kjøkken etter en ferie i Roma! og på snakk om den ferien, den har virkelig hengt i en tynn tråd de siste nettene, men jeg SKAL komme meg på det flyet og reise. Det skjer ikke at jeg avbooker enda en ferie på grunn av sykdom. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg