35 000 kroner rikere ut av det blå

Jeg har to gode nyheter! I dag ramlet det inn en mail som jeg aldri hadde sett for meg ville komme.. Da jeg anmeldte bildespredningen av meg, søkte jeg også om at de jeg anmeldte skulle betale tilbake det jeg hadde brukt på advokat. Saksomkostninger, altså. Jeg fikk beskjed på forhånd om at det neppe kom til å gå igjennom, men det gjorde det – og på første forsøk! Da ble jeg plutselig 35 000 kr rikere helt ut av det blå, og nå føles det plutselig som “gratis” penger selv om jeg går i null, haha. Nå føler jeg endelig at saken er ute av verden, på ekte. 

Den andre gode nyheten er at Sophie Elises Verden har utrolig gode tall, i går var jeg på middag med TV2 for å feire. De er happy, jeg er happy, og selv om vi alle hadde håpet i forkant så kan man aldri vite. Både jeg og de som jobber med serien er enige om at den blir bedre og bedre for hver episode, og jeg er så nervøs og spent til dere får se resten. Ting blir virkelig ikke som man tror… 😉

I går, etter middagen med TV2, dro jeg i et møte med TVNORGE for å snakke om 71 grader nord. Jeg har ikke mulighet til å bli med denne sesongen (har veldig lyst riktignok), men nå prøver jeg å få pappa med istedenfor. Den tanken bare datt inn i hodet mitt da vi satt på møtet og så ga jeg dem nummeret hans. Hadde ikke DET vært gøy, tror dere? Etter møtet med TV-NORGE dro jeg for å gjøre voice-over på en serie jeg spilte inn med nrk i fjor. Så, det er mye tv om dagen. 

Nå blir det middag her hjemme. Jeg er veldig trøtt om dagen og sover 12 timer om natten, et par timer på dagen og så er jeg småkvalm konstant. Ikke noe alvorlig, men litt uggen i formen bare. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg