min personlige reise – dette betyr noe for meg

reklame

Vet dere hva jeg pleide å hate? Når folk sa “jeg gleder meg sånn til å dra på trening” eller “bare vent litt, så kommer du inn i det”. Bare tull, tenkte jeg. Trening hadde jeg drevet med til og fra, men aldri funnet noe glede i. Mest fordi jeg prøvde meg på masse rart som jeg ikke likte – jeg hater å løpe på mølla, og uansett om jeg forbedret tiden min eller distansen fant jeg ikke noe glede i det. Så jeg sluttet. Til slutt fant jeg min glede i styrkerommet, og nå har jeg blitt et av de irriterende menneskene som gleder seg til å dra på trening. Hjemme eller på studio, det spiller ikke så stor rolle. Men jeg har virkelig fått se viktigheten av å ha gode klær og utstyr! Når man er hjemme i egen stue er det fort gjort å tenke “pytt pytt, jeg tar på meg sove t-skjorta”, men du er ikke like motivert da som ellers. Og hvorfor ikke gi alt? 

Enten du trener hjemme, på studio eller ute i naturen er det viktig å ha godt utstyr. Hva betyr det for meg?

❤️ En tights skal holde på plass og være komfortabel. 

❤️ Ha høyt liv, slik at sømmene ikke gnager mot magen. 

❤️ Ha god stretch, slik at du nesten ikke kan bomme på størrelsen. 

❤️ En god tights skal puste, slik at du ikke svetter ihjel etter en økt – da holder også kvaliteten i flere år.

❤️ At rumpa ser fin ut. Kall meg overfladisk og vi har alle ulike behov, men om sømmene på baksiden “rammer inn” rumpa ser den automatisk større ut og blir litt løftet. 

We are fit har kommet med to nye modeller i blå og svart, som nå er på 43% rabatt hos x-life. Disse har alt dette, og jeg er så fornøyd! Min favoritt er den sorte. 

Du finner den i sort HER. Pass på, før lageret er slutt! 

Du finner den i blå her. På bildet over kan du også se hva jeg mener med å “ramme inn” rumpa. 

Når det kommer til sports BH er dette viktig for meg:

❤️ At den støtter godt men samtidig ser fin ut.

❤️ Jeg liker gjerne at den har litt innlegg i seg, men ikke mye. 

❤️ Ikke går for høyt opp under armene, jeg hater når det gnager..

❤️ Materialet skal tørke fort – igjen, ingen liker vel å svette mer enn “nødvendig”..

Om du har litt større bryst vil jeg anbefale den jeg bruker på bildene over, Black Squad Top..

Om du liker litt mer push up vil jeg anbefale Lotus Sports Bra – her får du skikkelig former! Kan tenke meg denne ser helt magisk ut på sommeren når du trener i varmere strøk, og personlig elsker jeg å bruke denne hjemme. Blir glad av fargene! Litt strammere, men likevel behagelig og du får DEN kløfta. 

Tightsen er også helt nydelig – på 40% rabatt nå. Du finner den her

Skoene finner du her. Litt store i størrelsen, så vær obs på det. Føles lette på foten og gnager ikke. 


Om du ønsker å trene hjemme vil jeg anbefale deg å kjøpe mini-bands. Jeg kan vise noen øvelser senere på insta-story om dere vil? Om ikke finnes det en haug av videoer på youtube. Mini bands gjør at du kan trene rumpe, armer, rygg, mage, virkelig ALT, fra din egen stue og uten å bruke masse penger. Pluss de varer i flere år gjerne. Det er seriøst det beste kjøpet jeg har gjort for å komme raskt inn i treningen. 

X-life har 1-4 dagers levering, fri frakt på kjøp over 800 kr og åpent kjøp i 30 dager. Det er med andre ord heeeeelt trygt, og kjøper du noe som ikke passer er det bare å sende tilbake for å få det byttet. Bedre blir det ikke! For øvrig elsker jeg alt treningstøyet fra We Are Fit, så om dere først skal handle treningstøy, velg det merket! Der får du topp kvalitet for pengene. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg