jeg skjønner det ikke

reklame: annonselenke nelly

Shit, så trøtt jeg er i dag. Litt bakfull også om jeg skal være ærlig, og det er første gang på lenge.. Nå som jeg drikker så lite, kjenner jeg det seriøst dagen etter av bare tre glass vin. Men jeg hadde en fin kveld i går! Jan (som jeg faktisk datet i 2016, før vi ble gode venner – det er en skikkelig rar men lykkelig historie) spiller i bandet til showet “Åpent forhold” som går på Chat Noir. Det måtte jeg få med meg! Jeg likte showet, så dra om dere har mulighet. Blir så imponert når folk kan stå på en scene og gi alt i over en time, det hadde jeg aldri turt eller klart!

 

Etter showet dro jeg og Kasper til Coyo, et sted jeg hadde hørt mye bra om. Jeg syntes det var greit.. Kanskje fordi jeg ikke er så stor fan av mexicansk mat, altså når det faktisk er ekte mexicansk. Jeg liker taco, men det er jo NORSK. Så når det faktisk smaker slik som det “skal” liker jeg det ikke fordi man er vandt til noe annet. Men Coyo ligger veldig fint til rett ved havet, og om sommeren kommer nok stemningen der til å være helt fantastisk. Så fint lokale, og flinke folk som jobbet der. Dajana har satt sammen en jentelunsj der om et par uker som jeg ser frem til. 

Jakken finner du her. På 30% rabatt. Den er tynn, så tenk heller vår / høst enn vinter. 

 

 

Det ble en tidlig kveld, så jeg forstår ikke hvordan jeg er så sinnsykt sliten idag. Jeg tåler kanskje ikke alkohol lengre…Er det et tegn på at man begynner å bli gammel? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg