trenger bare glam

reklame: annonselenke nelly

Åh, jeg setter sånn pris på de gode tilbakemeldingene dere sender. Nok en gang ❤️ Jeg har brukt kvelden på å svare flere av dere (det er viktig for meg å gi gode svar og ikke bare slenge ut noe, selv om jeg ikke alltid vet hva jeg skal si), og så har jeg og K satt opp den nye hyllen vi kjøpte forrige uke. Nå virker plutselig leiligheten mye mindre enn den var, og den er liten fra før av.. Jeg liker at min løsning på at vi har for liten plass er å kjøpe enda et møbel, som om det gjør saken noe bedre. Men heldigvis er denne også i gull, så alt i leiligheten har et tema som går igjen. Interiør har virkelig begynt å interessere meg de siste årene! Vanessa Rudjord var på besøk hos meg for litt siden og hun bare “så rart å komme hit i ghettoen og så inne i leiligheten din er det The Thief” for ja, jeg bor i det som egentlig er en kommunal bolig i et ganske tvilsomt nabolag, men leiligheten min er glam glam glam, haha. På tide å flytte.. Jeg synes bare det er skummelt, denne leiligheten er jo min “trygghet”.

 


 


 

Hyllen er fra milla boutique! Genseren jeg har på meg finner du her – ralph lauren på 40% rabatt! 

Jeg så forresten en fin film i går jeg vil anbefale dere. EGO heter den, og jeg leide via iTunes. Tips: ikke les hva den handler om først, det som gjorde den så bra var at jeg ikke visste hva jeg gikk til. En annen bra film jeg så i går (haha, burde få meg et liv) var Hodejegerne, jeg har sett den flere ganger før men glemt hvor SJUKT bra den er. Så om du har sett den for et par år siden, eller enda bedre – aldri har sett den – så vet du hva du burde gjøre i kveld. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg