henger kun med folk som har egen serie

Jeg har hørt et eller annet sted at du blir et resultat av de fem menneskene du omgås mest med. Om det stemmer – noe jeg tror det gjør – er det ekstremt viktig å tenke over hvem man har i sin nærhet. Venner skal gi energi, ikke ta. Jeg er egentlig ganske naiv og tror alltid det beste om folk, frem til det siste året hvor jeg har måttet ta noen tunge valg. Å slippe folk innpå meg kommer ikke like lett som det pleide. Uansett, det er så deilig når man finner noen det bare sier “klikk” med, og Vita er en av dem. Hun styler meg når jeg skal på eventer, og i morges kom hun innom med litt sunn mat, masse fine kjoler og kamerateam på slep (hun har også sin egen serie – det må folk ha om jeg skal gidde å henge. Neida). Elsker å omgås med folk som er tøffe og står opp for seg selv, og kjemper seg frem til målene sine i livet uten å kaste folk under bussen. Sjelden vare, dessverre..  

Maten er fra Juicery! Liker det stedet veldig godt, er bare ikke like heldig å ha spons som Vita..

Elsker denne kjolen. Fra Fjong! Men jeg elsker den gule også. Om du har en mening om hvilken kjole jeg burde bruke, så har jeg avstemming på facebooksiden min i dette øyeblikk. Ser ut som folk flest liker den røde, jeg er riktignok så usikker fordi den gule er fantastisk på. 

Nå blir det middag hjemme! Jeg kan godt dele kostholdsplanen min – eller en cirka versjon av den – når jeg har kommet inn i et opplegg som funker bra om dere ønsker. Men den gjelder altså om du vil opp i vekt, og ikke ned. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg