min dag i bilder

I morges hadde vi vaskedame, og da ble jeg liggende på soverommet for å ikke være i veien for henne. Jeg har hatt vaskedame siden jeg flyttet til Oslo, en gang i uken (som mange mener er ganske drøyt – men jeg synes det er helt herlig så klart haha). Jeg hadde samme vaskedame i et par år men for noen uker siden ble det fullt drama med henne – altså hun lagde drama – og jeg har lett etter en ny siden. Min gamle “sjef” i nettavisen kunne anbefale en god en som jeg bruker nå, de få ukene uten var en helt annen verden. Så ja, der har dere den historien hehe. Da jeg lå i sengen svarte jeg på meldinger fra dere etter gårdagens episode og om litt alt mulig, og plutselig hadde det går ett par timer.

Jeg hoppet i en Uber på vei til trening. Elsker denne bilen, en ny modell av Tesla! Blir alltid glad når det er en slik Uber som plukker meg opp. Nå har jeg dratt voldsomt ned på uber-forbruket mitt og tar buss over alt, med mindre jeg har dårlig tid.. Slik jeg fikk i dag.

I hele dag har jeg hørt ihjel denne sangen, Say it to my face. Føler den handler om livet mitt nå.. Jeg var litt trist på starten av dagen og tenkte fuck it, da kan jeg bli sur istedenfor. Og det ble jeg. Og så ble jeg trist igjen.. Men sånn er livet. 

Trening hjalp som vanlig på humøret, jeg er så glad jeg har oppdaget en helt ny “verden”. Adrian (på optimal trening) er seriøst verdens beste. Jeg ble en stund i garderoben etterpå å snakke med en jente som åpnet seg opp om sin egen angst og depresjon, det er kanskje enkelt å åpne seg for meg siden jeg ikke er en fremmed – selv om vi ikke hadde møttes før. Det var en fin og givende samtale, og jeg ble veldig inspirert av den sterke reisen hun hadde tatt. Og ikke minst takknemlig for at hun ville åpne seg for meg. 

Jeg har nå trent hos PT i et par uker, og det var på tide å veie meg, ta fettprosent og snakke om kostholdsplanen igjen. Dessverre har jeg gått ned i vekt og ikke opp slik både jeg og PT hadde planer om, men dette kommer mest sannsynlig av at jeg ikke drikker alkohol så ofte som før. For at jeg skal kunne gå opp i muskler, slik jeg ønsker, må jeg likevel spise enda mer – det kommer til å bli krevende, for jeg har aldri spist så ofte og så mye mat som jeg gjør i denne perioden. Men det er jo sunn mat, så følelsen av å være mett nå er helt annerledes enn før. Må bare påpeke at kroppen min allerede har blitt så mye sterkere og jeg har ikke lengre mye vann i kroppen, det er så deilig! 

Jeg har sett igjennom panelet der Vegard snoket i mobilen min.. Og fant masse bilder som var VELDIG private. Haha. Blant annet litt kjæreste-greier. Du finner klippet her.

Kom hjem til min fine kjæreste og spiste lunsj, masse omelett med forskjellig digg i. Da jeg møtte moren til Kasper her om dagen kunne hun nesten ikke tro på at det er han som lager all maten til oss, men det er faktisk sånn haha. Og heldig er jeg for det.
 

Siden da har jeg egentlig bare vært i sengen. Det har vært “one of those days”, hvor man ikke har motivasjon eller energi til å gjøre så mye. Jeg hørte litt på Oprah sin podcast og det gjorde meg i bedre humør, og så har jeg fått mye trøst av Kasper. Jeg synes synd i han som har meg som kjæreste – fordi det krever enormt mye å være med noen som har det psykisk tungt, det er liksom jeg som “bestemmer” fordi alt må tilrettelegges etter meg. Jeg vet det kommer til å snu en dag og han takler det som en Gud – men likevel. De som har vært i slike forhold, eller er i det nå, vet hvordan det føles. Men jeg er glad vi snakker så fint om alt. 

Han er ute på middag + drinks med en venn og jeg skal slappe av og legge meg tidlig. I morgen er en ny dag, og forhåpentligvis en NYDELIG dag. Klem 🌸 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg