i dag føler jeg meg fin

annonse

🌸 Too glam to give a damn 🌸

Shit, i dag føler jeg meg skikkelig fin! Eller fab, som jeg ville ha sagt. Som dere vet er Coverbrands min faste samarbeidspartner og hver måned tester jeg masse nyheter, og nå har jeg plukket ut et par av dem som jeg virkelig likte og vil vise til dere! Og forresten, coverbrands har 30% på all selvbruning akkurat nå. Om du synes jeg ser brun ut på bildene over, er det kun takket være Jetset Sun. Den er favoritten nå om dagen! Jeg sprayer meg to-tre ganger i uken, så en boks holder i et par måneder. 

De fineste kostene 💫 


 

Jeg elsker alt som ser glam ut, og disse kostene.. Altså, man kan jo ha de fremme bare som pynt! Favorittene mine er de i rosa og gull, du finner dem her. Rose Brushes, heter de! Ikke bare ser de fine ut, men de påfører sminken SÅ bra. Jeg har sagt det før men sier det gjerne igjen, trikset til god sminke er å ha gode børster. Du finner resten av kostene HER – i love them. 

Vipper som holder i flere uker! 💞

 

Disse vippene ELSKET jeg – og det gjør ikke akkurat saken verre at de heter Sophie, hehe. Jolie Beauty har noen av de beste vippene, og noe for enhver smak. Det som gjør de så gode etter min mening er at de kan brukes igjen og igjen uten at de knekker eller mister hår. Det er så irriterende når man kjøper vipper og river dem av etter en kveld på byen, og dagen etter er de ubrukelige. Disse har jeg sovet med uten at de har vært bøyd dagen etter.. Faktisk er disse bildene tatt etter å ha brukt dem natten igjennom. Du finner dem her.

Perfekte øyenskygger… 💜

 

Denne øyenskyggen! AH, her snakker vi også å kunne sove med sminke på men våkne opp som en stylet prinsesse dagen etter. Som jeg har gjort, haha. Fargene er så høypigmenterte! Om du ikke er proff på skygge er dette et perfekt kit å starte med, rett og slett fordi du ikke trenger å jobbe så mye for å få fargen til å sitte eller blende seg ordentlig ut. Også fra Jolie Beauty, enhver farge i paletten er magisk. Finners her! 


 Coverbrands sender fra innad i Norge, har fri frakt og gratis retur. Kan det bli bedre? Jepp, kundeservicen er nemlig fantastisk også ⭐️ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg