jeg har bestemt meg

– annonse – 

– ullgenser finner du her – jeg bruker den seriøst hver gang jeg slapper av hjemme, den klør ingenting. Den er perfekt! Men snart utsolgt, så da bør man være kjapp – 

Nytt år, nye muligheter – er det ikke det man sier? Jeg synes det er fint å kunne starte litt offisielt på blanke ark, selv om det aldri er for sent å snu om livet eller gjøre endringer. Jeg bestemte meg i høst en gang, nå er det slutt på å ikke ta vare på kroppen. Spesielt i det siste når ting har vært litt tungt psykisk er det verdt gull å trene. Akkurat når jeg trener slipper bekymringer og sorger taket, og jeg fokuserer på meg selv. Jeg vet hvordan det er om man har angst og ikke kommer seg på gymmet, men jeg har et par fine triks som funker hjemme også som jeg har måttet ty til selv et par ganger. Alt er bedre enn ingenting, og det hjelper på humøret 🙂 Trust me! 

mini bands

Såkalte “minibands” er magiske om du skal trene hjemme, enten du er erfaren eller ei – de kommer nemlig i en pakke med forskjellige nivåer. Med disse kan du trene armer, mage, rumpe.. Hva enn! Det finnes en hel haug av inspirasjon på youtube, bare søk mini bands og det kommer opp flere tusen alternativer. I tillegg varer disse båndene i en evighet og koster veldig lite. Kjør et par ulike øvelser med disse noen ganger i uken, og du har gjort mye bare der. Å oppleve at man klarer å øke i styrke etterhvert er så deilig, og uvant å kunne se progresjon hjemme i sin egen stue. Disse fra x-life er de beste, og du finner dem her

De nye skoene mine, som jeg bruker både til hverdags og til trening. Ikke bare er de fine, men de er også veldig lette på foten og enkle å trene med. Helt normale i størrelsen! Finnes her

Til sist: disse hettegenserne har jeg en rabattkode på! Koden COZY25 gir 25% rabatt på disse. Er de ikke fine? Fargene er så perfekte, og jeg elsker å bruke dem på trening (siden de er lette i stoffet og puster bra), men de er også fine til hverdags. Du finner mint HER og peach HER

X-life har forøvrig masse tilbud om dagen, blant annet på tights fra wearefit der du kan gjøre kupp helt ned til 200-lappen. Sjekk det ut her! X-life er min nye samarbeidspartner på trening og jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd. De så meg og mine behov, og ønsker å få alle ut på trening uavhengig av utgangspunkt eller hva du ønsker – det viktigste er nemlig hva trening gjør for psyken og hvordan du føler deg som følge av det 😊 😊  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg