when you say that you love me

reklame: annonselenke nelly

Selv om det er ganske nylig vi snakket sammen sist, føler jeg det har gått flere år. Jeg har jo sluppet en sang og rukket å få den gode nyheten om at den streamer bra, og at folk liker den. Jeg får meldinger på innboks hele tiden om hvor mye folk liker den, herregud! Tenk at en låt jeg skrev i studio med kjæresten ved min side nå lyttes på av jenter og gutter landet over. OG KINA!! Jeg har fått så mange meldinger fra kina, hvem skulle tro? Jeg prøver å svare alle nå, men internett er litt dårlig – jeg svarer uansett alle når jeg er tilbake i Norge! Det er det minste jeg kan gjøre, virkelig. Husker da jeg var liten og sto på rommet med hårbørsten og danset til Britney Spears, og slamret døren til foreldrene mine fordi de ikke lot meg bli popstjærne (det vil si, flytte til Hollywood sammen med meg og sende meg på auditions haha). Tenk at jeg får lov å gjøre noe jeg liker så godt. Skriving og musikk er mine lidenskaper.

Annonse: – Den nydelige kjolen min er fra Vila. – 

Jeg og min fine kjæreste (og samboer, jeg må bare skrive det fordi jeg nesten ikke kan tro at vi skal flytte sammen!) dro til Fort Lauderdale i går, og bodde en natt på et fint hotell rett ved stranden. Jeg hadde veldig mye angst på kvelden og gråt masse da vi kom på rommet, det er så rart å sitte i en suite og ha det sånn. Men heldigvis snakket vi masse og jeg fikk tørket litt tårer, og hentet meg inn igjen. Noen kvelder er sånn, og man føler seg ekstra dum om man ikke har noe å være lei seg for, skjønner du hva jeg mener? Det ordnet seg uansett, og jeg er glad jeg er sammen med noen jeg snakker åpent med. Om alt jeg er redd for, alt som bekymrer meg, alt jeg er glad for.. Og han gjør samme for meg. 

Nå er vi faktisk på CRUISE! Jeg booket det for en stund siden og har gledet meg sånn. Dette er første gang for oss begge, jeg har vært på danskebåten men vet ikke om det regnes som cruise. Jeg skal fortelle mer om det senere, vi har jo akkurat kommet oss på plass her.. Greit å vite litt mer før jeg forteller dere, liksom 😉 Vi har akkurat booket aktivitetene våre for de neste dagene (mexico, jamaica, haiti) men jeg tror det blir bra. 

Uansett: takk til alle som streamer in my head, takk til alle som gleder seg til serien, takk for fuckings alt. Livet mitt er.. ja, ganske tungt om dagen men jeg finner glede og ikke minst håp i dere.

14 kommentarer
    1. Altså, hater ikke på deg som person, men den nye låta er ikke bra og bærer preg av mye studioearbeid, men veldig fint du har fått deg type som takler alt arbeidet ved å være sammen med deg

    2. Jeg har ikke hørt så mye på de andre sangene dine, men jeg digger In my head!! Den får meg til å ha lyst til å bli forelsket liksom, og det skjer ikke ofte haha. Kos dere masse på cruise!

    3. Elsker den nye låta! Kos dere på ferie, gleder meg til å få høre hvordan dere har hatt det å hva dere syns om opplevelsen.

    4. Du er fantastisk! Jeg vet godt hvordan det er når man føler angst og bekymring, og jeg er veldig glad for at du har en flott mann du kan snakke med når du har “dumme tanker” som jeg pleier å si når det skjer med meg. Elsker sangen din, btw! Klem <3

    5. Åh du er så fin! Og ikke minst god til å synge! Eeelsker den nye låta! Og må si den minner meg veldig om Selena Gomez, noe jeg tenker er veldig positivt❤️

    6. Du har så mange flotte og vakre tanker og livsanskuelser! Skulle ønske du turte å lene deg mer på dine egne evner, enn på hjelpemidler i musikkstudioet. Det hadde blitt helt magisk å lytte til, det er jeg sikker på ❤️

    7. Hallloooo endelig kan man kommentere😍Elsker sangen og har den på hjernen! Og digger at du får serie , mange er veldig sjalu på deg men du får jo bare til det alle andre vil få til. Kan ærlig innrømme at du lever ut min drøm også, så pls nyt det💎❤️

    8. Hvordan får du håret ditt så blondt uten at det blir skjoldete eller flekkete med masse gult? Naturlig blond her å har alltid villet hvitt hår, men frisørene får det ikke til uten at det ender opp grått. (ironisk nok siden jeg er naturlig lys)
      lurer også på om du kan anbefale kosttilskudd som får håret til å gro raskere å fyldigere?
      Gratulerer som forfatter, artist og norges mektigste kvinne foresten 😉

    9. Elsker cruiseferie og spesielt Karibien. Når dere er på Haiti så anbefaler jeg å gå av skipet så tidlig som mulig og gå rett til Columbus Cove. Det ligger på høyre side av øyen når du går av skipet( i enden) 🙂 står skilting. Gå rett dit. Finn dere solseng og ta masse flotte bilder før alle andre gjester finner veien dit. Idyllisk og mulighet for mye flotte bilder med skipet i bakgrunn 🙂 Der er det også bbq buffet som er gratis . Har du drikkepakke på skipet, så kan dere bruke den i baren der. Kos deg masse på cruise 🙂

    10. Jeg liker deg og den nye sangen din😊 gleder meg til serien din kommer på tv2. Og jeg vil anbefale Anabelle 2 hvis du ikke har sett den!! Sykt bra 😎 også er det en skrekkfilm på nettflix med en døv dame som er out of this Word

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg