2018, gi meg dette

Mitt største mål for 2018 er først og fremst lykke. Tidligere har jeg fokusert mye på karriere og alle tingene jeg ønsker meg, og det kan jeg ikke prioritere høyest lengre. Jeg tror alt det vil falle på plass uansett om man bare har det bra. Det har riktignok hjulpet meg å være ærlig om hva jeg føler, også ovenfor dere. Jeg får så mange fine meldinger hele tiden og skal prøve å svare alle så fort det lar seg gjøre (altså i løpet av reisen til New York!) 

I 2018 skal jeg prøve på dette:

💋 Bli flinkere til å si nei, spesielt i jobb. Om jeg ikke vil gjøre noe må jeg faktisk ikke gjøre det.

💋 Være et bedre forbilde. Finne tilbake til “verdiene” mine med dyrevern og miljø, og holde fast ved dem. Det har vært vanskelig å tenke på de tingene når jeg har hatt det vondt selv, men det er absolutt ting jeg bryr meg om.

💋 Huske på at jeg bare er 23 år gammel, og at jeg ikke trenger å leve som noe annet.

💋 Fortsett å holde det “ekte” – være ærlig med de rundt meg, ha ærlige forhold, være ærlig med leserne mine.

💋 Fortsette å være en god kjæreste (og samboer siden vi faktisk akkurat har flyttet sammen).

💋 Bli flinkere til å snakke med familien min. Svare på meldinger, ikke være så kjapp i telefonen, ikke ha det så travelt. Man har det aldri for travelt for dem man elsker.

💋 Reise masse! Det gjør meg så glad å oppdage nye eller gamle steder, haha. Om så bare turer til Harstad liksom, det føles eksotisk  bare det.

Godt nyttår til dere alle! Nå drar jeg til Gardemoen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg