fake utseende, ekte følelser

reklame: annonselenke nelly

Jeg håper alle har det fint! Med meg går det helt OK, hverken mer eller mindre. Jeg prøver å “hang in there” da, og er vel litt i tenkeboksen om dagen.. Og så har jeg sånn “styggeperiode”, haha. Jeg fikk en veldig god nyhet på det personlige planet for en ukes tid siden som jeg gleder meg til å fortelle dere i alle fal! Det er ganske personlig og jeg venter bare på klarsignalet til å dele 💞 💞 

(annonselenke) Blusen min finner du her. 

Jeg synes det er helt merkelig å lese mange av meldingene på innboks etter å ha vært åpen om operasjonen min – flere blir støtt og krenket av hvordan jeg håndterer situasjonen. At JEG føler meg mindre “kvinnelig” fordi jeg ikke er så fruktbar burde jo være lov å si? Det er jo mine følelser. Det har ingenting med DEG å gjøre, du som leser dette må være sterk nok i deg selv og trygg nok på at du ikke trenger å bli preget av hva jeg føler om meg selv og mitt liv. Jeg takler dette på min måte – og jeg takler det ganske bra – men at jeg i svake øyeblikk kan føle meg litt mindre “feminin” eller hva faen man nå skal si fordi jeg har litt problemer, det er kanskje ikke logisk for alle og muligens støtende for noen, men ja.. It is what it is. 

Nå drar jeg hjemmefra – sitte barnevakt neste! SNX 💅 🖖  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg