hvordan få den perfekte festlooken

annonse – 

Jeg er ikke en av de personene som har et spesielt forhold til festsminke – om jeg føler for å sminke meg mye en dag, så gjør jeg det, uavhengig av om jeg skal noe spesielt eller ikke. MEN, det har gjort at jeg har blitt veldig god på det folk vanligvis kaller “festsminke”, haha. Denne looken passer perfekt til julebord, juleball, nyttårsaften eller en annen anledning som er litt glam. Eller om du – som meg – elsker å pynte deg til hverdags. 

Her kommer produktene jeg har brukt, listet opp i korrekt rekkefølge. Akkurat i dag har coverbrands tilbud på HELE nettbutikken, noen helt til 80% rabatt! Sjekk ut mer her. 💋 

1. Jeg starter alltid med bryn! Billion Dollar Brows Universal Brow Pencil holder hele dagen, og har en kald farge som passer meg perfekt. Vannfast, så veldig trygg å bruke uansett hva du skal. Nå på 40% rabatt! 

2. Billion Dollar Brows Brow Gel holder brynene på plass, nå som jeg har en del hår er det viktig. Jeg liker å bruke denne etter å ha tegnet opp brynet, da duses produktet ut og ser mer naturlig ut. Også 40% rabatt.

3. The Balm Put A Lid On It er en primer for øyenskygge, det vil si : den sørger for at skyggen legger seg finere, men også at den holder lengre. Ikke et “must” for min del, men tenker den kan være fin å tipse om likevel siden jeg bruker den nå og da for å være på den sikre siden. 

4. Maybelline The Burgundy Bar Palette er seriøst en helt PERFEKT øyenskyggepalett! Shit, jeg liker den så godt. Den er så enkel å blende til et fint resultat, og drysser heller ikke. 

5. Jeg glemte nesten å nevne koster, men Pink Brushes har et fint sett som gir deg 12 ulike børster. Minner litt om børstene fra mac, som tidligere var de jeg brukte fast.

6. Så tar jeg liner! The Balm Schwing Black Liner er enkel å bruke, også for meg som mildt sagt ikke er stødig på hendene, haha.. Så om du er ny på winged liner anbefales den skikkelig. Også på 40% rabatt nå! 

7. Loreal Paradise Extatic Mascara har jeg fortalt om mange ganger før. Den gir skikkelig lange vipper MEN den er litt.. sølete? Jeg vet ikke om det er fordi jeg er ustødig eller hva det er. Men jeg fortsetter å bruke den likevel, fordi den gir sååå lange vipper. 

8. Til sist, lepper! Jeg brukte Nyx Lingerie Liquid Lipstick i fargen Embelishment. Obs! Denne er veldig populær, og blir fort utsolgt. 💄 

Kostene! Altså, hemmeligheten bak enhver fin sminkelook er å ha gode koster. Disse er i tillegg skikkelig fine! 

.. Fine øyenskygger skader jo heller ikke. Bare seeeee på disse. Jeg blandet kun to av fargene (gull og burgunder) for å få denne looken. DA er det bra! 

Verdens beste mascara, Paradise! 

Jeg eeeelsker denne looken. Leppefargen setter virkelig prikken over hele looken. 

HUSK at Coverbrands har MASSE tilbud nå!! 💗

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg