håret mitt er perfekt nå

– reklame – 

Jeg tror aldri jeg har fått så mange komplimenter for håret mitt som det jeg får nå. Blondfargen er helt perfekt, og extensionene ser så naturlige naturlige ut. Nå har jeg keratin og 150 fester i håret, og jeg må bare si – jeg liker keratin hundre ganger bedre enn tape. Jeg kjenner ikke engang at jeg har extensions nå! Håret mitt både ser, og føles helt naturlig ut. Jeg kan sette det opp og style hvordan jeg enn vil, uten at festene synes. Det er skikkelig befriende. Hver morgen når jeg våkner føler jeg meg fab. 

Salongen jeg går til heter Eco Cult, jeg fikk dem anbefalt av Dajana. De forstår virkelig “glam” og looken jeg ønsker å ha. De har også lærlinger i salongen, sist gang jeg ble stylet der var det en lærling som gjorde jobben og det ble så fint! Så om du skal på julebord vil jeg varmt anbefale å dra til en lærling som kan fikse hvilken som helst frisyre, til halvparten av prisen.

💞 Send dem en melding på instagram om du har spørsmål angående behandlinger, priser, bestilling av time osv 💞 


 

Eco Cult er virkelig den beste frisørsalongen jeg noen sinne har gått til. Jeg er så fornøyd! Og atmosfæren der er i tillegg veldig bra, jeg elsker interiøret, stemningen og de som jobber der. Frisøren jeg bruker mest (Victoria) har blant annet godt på kurs hos Kardashians sin frisør.. De kommer aldri til å bli kvitt meg nå, haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg