det fineste undertøyet og rabattkode

– annonse – 

God kveld fra en veldig lykkelig jente  ♥

Jeg har skrevet innlegg om undertøyet til Mymuse flere ganger, og nå som det snart er jul er det på sin plass å nevne det igjen – jeg vil påstå det er den perfekte julegave til en venninne, kvinnelig kjæreste eller om så til deg selv. Mymuse er virkelig den eneste nettbutikken som har bh-er jeg passer, som i tillegg ser fine ut OG har push-up, om man ønsker det. Jeg pleide aldri å bruke BH før, men nå bruker jeg til og med BH om natten – rett og slett fordi de er så behagelige. 

Rabattkoden SophieElise20 gir forresten 20% avslag til alle leserne mine, og varer ut Desember. 

Kimono HER / bh HER

Det er ikke slik at undertøyet på Mymuse kun er tilpasset oss med store pupper, tvert imot så er det et bredt utvalg av størrelser og jeg er sikker på at du finner noe som passer akkurat deg – eller kjæresten din. Siden mange lurer veldig, jeg bruker 70F og det er nesten umulig å finne i vanlige butikker.. Og i alle fall noe som ser bra ut. Derfor er jeg så glad for nettsider som nettopp mymuse! 

Bh HER / truse her

Mymuse har nettopp fått inn et nytt merke, BonBon som jeg virkelig falt for. Alle plaggene er 100% håndlagde, som for eksempel kimonoen / nattkåpen fra dette innlegget. Du kan se mer her

I nettbutikken kan du selvfølgelig finne mange flere produkter, og selvfølgelig størrelseguide. Der fikk jeg god hjelp til å finne ut hva som passer nettopp meg. Du kan sjekke ut hele utvalget her

Husk rabattkoden på toppen av innlegget om du ska shoppe 🙂 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg