personlig trener

Jeg har det egentlig ganske bra, for å være ærlig. Selv om det sikkert ikke virker sånn på blogginnleggene mine den siste tiden. Altså, dere aner ikke hvor mange blogginnlegg jeg har skrevet som aldri har blitt publisert. Ting som ble skrevet for 1-2 år siden, et annet liv virker det som, og jeg har rukket å vokse, jobbe med følelsene mine og ikke minst tilgitt en hel del siden da. Det er likevel masse jeg ønsker å publisere.. Er det uansett interessant? Dere liker jo å lese om vond kjærlighet, for eksempel. Der har jeg et helt lager, haha.. Dere vet, det er ting man ikke tør å si, for om man først har sagt dem er det ekte. Derfor gjemmes det bort, og så har det plutselig gått ett år og man kjenner ikke igjen den man en gang var. Likevel kan det kanskje hjelpe for dere å lese som er i vanskelige situasjoner nå.

Dere er søte som bekymrer dere for meg, hver dag får jeg meldinger fra folk som ønsker meg godt. Jeg har det fint, men jeg ønsker å dele med dere at livet er opp-og-ned, selv om det kanskje ikke er så inspirerende. Men det som burde være mest inspirerende av alt, når jeg tenker meg om, er at vi alle er menneskelige og å komme seg opp av en krise er sterkt. 

Nå skal jeg komme meg i dusjen. Jeg har hatt en heftig treningsøkt for første gang på.. hundre år? På fredag skal jeg i møte med personlig trener, og han skal følge meg tre ganger i uken det neste året. Jeg hadde PT for et par år siden, trente 3 ganger i uka og følte meg sjukt sporty. Nå trener jeg litt av og på, hater det, og vil komme i gang igjen. Det er jo idiotisk å ikke ta tak i det nå som jeg enda er ung liksom.

Gleder meg sykt til å komme i gang, jeg skal få kostholdsplan og det hele. Altså nå kan en middag for meg være brødskive, haha.. Dagens planer er som følger: dusje nå, jobbe litt, skrive masse (om jeg får til), vaske klær, se på julefilm. Alene. I morgen kommer kjæresten hit! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg