dette gjorde meg så glad!

WOOW, i dag ble jeg så overrassket! Verdens beste plateselskap tok med seg en liten gave til meg, nemlig beviset på at “all your friends” nå har streamet til gull i Norge. For lille meg som er en uerfaren artist var dette virkelig gøy! Nå har jeg to gullplater og en platinum hjemme, pluss at jeg snart får enda en fra Sverige (only human.) At et av verdens største plateselskap ønsket å signere meg var nesten for godt til å være sant, og ikke bare som artist – men også som låtskriver.

Beklager at jeg ser så trøtt ut på bildene, jeg har sminkefri dag ✌️

Reisen med All your friends har virkelig vært noe for seg selv. Låten ble skrevet og skapt første gang jeg var i session noen sinne, og jeg trodde veien videre skulle gå lekende lett. Vel, der tok jeg feil! Siden da har jeg vært i Sverige seks ganger, i sykt mange sessions med ulike produsenter og låtskrivere. Det har blitt låter hver gang, men svært få blir gitt ut. Tenk hvor mange låter f.eks Rihanna har på lager som aldri noen får høre? Det er sikkert tusen låter, vil jeg tippe. Bare JEG har snart 10 låter som bare ligger på pcen min, og de er ikke dårlige låter men de passer ikke til meg.I tillegg var jo alt oppstyret rundt musikkvideoen et lite helvete, men det trenger vi ikke snakke om..

Da jeg dro tilbake i studio med Elias og Nikki, som jeg lagde All your friends med, klarte vi faktisk å lage enda en bra låt. De er tydeligvis rett match for meg og neste låt kommer i Januar! Det var den jeg gjorde ferdig i Stockholm nå sist (pluss en låt som ikke kommer til å bli noe, som jeg la ut en liten teaser av på snapchat). Jeg gleder meg uansett til å lage mer musikk, og i dag fikk vi satt planen for hele 2018! 💖 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg