real housewife of harstad

Lørdag kveld, og jeg er på vei til en venninne  her i Harstad! Jeg er så inne i Real Housewives of Beverly Hills nå så beklager om referansene ikke er forståelige for dere, men akkurat nå føler jeg meg som Yolanda. Evig syk, og muligens uten å egentlig være syk haha. Kan man virkelig tenke seg selv syk!? Jeg har hørt det finnes mennesker i verden som har så avanserte hjerner at de kan tenke seg selv til døde, altså skru av del etter del av kroppen. Nå er jo ikke det tilfellet hos meg (ikke smart nok, da hadde jeg sikkert vært død for lenge siden). 

Presenterer THE REAL HOUSEWIFE OF HARSTAD: 

Alle bildene aviser tar av meg blir stygge, som regel. Sett bort fra dette som VG har knipset! Elsket det. Det kan muligens være fordi Dajana brukte en time på å sminke meg først, haha.. Og Fetisha hadde stylet håret. Men det ser ut som jeg har hofter! Ikke verst for en jente med hip-dibs eller hva faen det nå heter. 

Vi snakkes i morgen, forhåpentligvis med litt mer livsglede og motivasjon! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg