det går ikke bra

– inneholder annonselenke – 

Hei folkens. 

Som jeg allerede har sagt er jeg i Harstad, og jeg har det.. helt OK. Eller egentlig ikke så bra om jeg skal være ærlig. Jeg har seriøst hatt vondt i magen nå i flere måneder, mer eller mindre konstant uten å ha fått ordentlig hjelp selv om jeg virkelig forsøker. Tankene i hodet mitt nå går ut på om jeg egentlig er gal? Er jeg hypokonder? Er det psykisk? Later jeg som fordi jeg vil ha oppmerksomhet? Haha.. Jeg var sååå nære på å skrive symptomene mine her for dere og se om noen av dere kan hjelpe meg, da er man virkelig desp. Jeg har veldig høy smerteterskel og det skal mye til før jeg synes noe er vondt, men dette hemmer virkelig livskvaliteten min liksom – i går var det så vondt at jeg ble helt svett og lå på gulvet og gråt.. Så, derfor sitter jeg altså her i sengen, istedenfor å være på P3-gull og feste slik jeg egentlig vil gjøre. Jeg har bestilt time hos en privat lege (det blir tredje gang jeg bruker mye penger på det her..) som jeg skal til på mandag, da. Krysser fingrene for å få svar på litt forskjellig da.

(annonselenke) Elsker denne genseren som nå er på 20% rabatt. Du finner den her. 

Kattene spør dere mye om, de lever enda og har det fint. Han her er på mitt rom konstant. 

Jeg har “tillat” meg selv å se på serier nå, som jeg vanligvis ikke gjør. Det er real housewives of beverly hills som gjelder! De har det på sumo, elsker de damene og favoritten min er Erika. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg