det er galskap!

– annonselenker – 

Jeg hadde noen ærend i sentrum tidligere, og jeg holdte seriøst på å kveles av alle Black Friday-tilbud, alle slitsomme selgere, alle meldinger som tikker inn på telefonen, og alle mailene man blir bombadert med. Det er galskap! Jeg tror ikke det finnes én eneste nettbutikk i landet som ikke har tilbudt meg å gjøre reklame for dem i dag, jeg har faktisk takket nei til det meste, og fokuserer på de jeg har langvarige samarbeid med. Det er jo fint med tilbud når det faktisk er tilbud på noe bra!  Du sparer masse penger på treningsklær av ypperste kvalitet, som holder i mange år, treningstøy koster jo vanligvis litt. Her kommer mine favoritter fra beste x-life

Dette ull-settet fra WeAreFit er så fint! Jeg ble skikkelig glad da jeg fikk det. Ikke bare funker det på tur, men også til å slappe av i hjemme. Jeg kommer til å bruke det masse i julen! Nå på 30% rabatt. Du finner alle ull-sett HER. 

Denne sorte tightsen er faktisk favorittene mine for øyeblikket. Den gir støtte, komfort, er høy i livet og ikke gjennomsiktig, derfor perfekt når jeg gjør utfall / knebøy osv. I tillegg er den behagelig! Den er nå på hele 60% rabatt, og finnes her.  Hettegenseren er også dødskul, du finner den her

Hvor fin er ikke denne jakken? Den passer perfekt til utendørs aktiviteter, men siden den er så fin bruker jeg den ofte til hverdags også. En venninne av meg fikk den i gave her om dagen, og hun ble så glad – den er på en måte classy, men også praktisk. Nå på 50% rabatt, du finner den her. Jeg bruker forresten mine ordinære størrelser på alt jeg har linket til, men akkurat denne er litt liten i størrelse så jeg ville kanskje anbefalt å gå opp ett nummer. Den er fin i lengde, men kan bli litt trangt i armene. 

Generelt sett har x-life nå tilbud på en haug av jakker, alt fra 30% til 50% rabatt. Du finner hele jakkesalget her. Den jeg har på meg under er fra Kari Traa! Lue og votter er også fra nettbutikken. 

Aller sist: om du finner noe du liker som ikke er på salg, fortvil ikke! Koden BX gir 30% avslag på alle varer som er til ordinær pris, bare bruk koden når du sjekker ut. Som for eksempel dette settet fra ICANIWILL sin nye kolleksjon, toppen finner du her, og underdel finner du her

Så ja, det var alt av nytt treningstøy på denne fronten, og så gleder jeg meg til en sprek vinter og vår. Mange av plaggene er jo som sagt perfekte julegaver også 🙂 Du finner hele utvalget til x-life her! De har mye annet gøy som treningsutstyr, mat, proteinbarer +++. 

Nå stikker jeg til Harstad! Ull-klærne er pakket med i baggen 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg