frøken bestemor

– inneholder annonselenke – 

Jeg sitter i sofaen og leser bok, føler meg som en gammel dame som heller vil gjøre dette enn å feste. Min høygravide bestevenninne sendte meg melding i dag og bare “er du sikker på at du ikke er gravid”, men JA jeg er sikker haha. Im just boring. Istedenfor kan jeg ha kvelder hjemme alene med contouring og cocktails i eget selskap + bøker, da. Det høres perfekt ut for min del. 😉 Jeg digger å se at vennene mine kler på seg fine klær og drar ut på byen, men ja.. Jeg har ikke energi til det. Akkurat nå. I neste uke er det kanskje hælene i taket og spying i grøfta, haha.. 

(annonselenke) Genser finner du HER. Buksa er som sagt utsolgt. 

Boken jeg leser nå, Thomas Espedal – Året. Veldig fin og lettlest. En type bok jeg drømmer om å skrive selv. 

Og forresten, jeg har begynt å bruke twitter igjen! Kan det please bli kult igjen, det er tusen ganger bedre enn instagram! Du finner brukeren min her😍 tweet meg gjerne, its so fun! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg