meningen med alt

– annonselenker – 

Jeg leser hver eneste kveld, og for det aller meste bøker fra virkeligheten som utvikler meg på et eller annet plan. Enten spirituelle, eller bøker om hvordan man skal få det man vil i arbeidslivet og det sosiale. No shame in that.

Jeg har akkurat lest ferdig ” a mans search for meaning” av Viktor E. Frankl for andre gang. Jeg kjøpte den for en stund siden men kjæresten min leste den først, ga den videre til sin mamma, så leste min pappa den, og nå er den min igjen. Jeg har faktisk ikke turt å lese den før siden innholdet skulle være så hardt, men etter å ha fått så mange anbefalinger kunne jeg ikke la være. Det er en sann historie om Viktor, en lege / psykolog som havner i konsentrasjonsleir under andre verdenskrig og hans observasjoner igjennom tiden der sett fra et psykologisk ståsted. Den er veldig grafisk, og flere ganger måtte jeg legge fra meg boken fordi jeg fikk fysisk vondt av ordene. Men herregud så bra den er! 


Denne boken anbefaler jeg fra bunnen av mitt hjerte, og jeg lover du kommer til å bli et bittelitt bedre menneske om du leser den. Jeg kjøper alltid bøker på amazon og er happy med det – men om du vil lese den på norsk heter den “vilje til mening” En annen bok jeg leste for litt siden er “I am cait”, altså Caitlyn Jenner sin selvbiografi. Den var veldig kjedelig, så ikke bruk penger på den. 



(annonselenker). Skjørtet er egentlig en kjole som du finner HER / genser fra Zara / boots fra River Island / belte HER – som er på tilbud akkurat nå, og koster kun 70 kr. 

 

Et ønske jeg har, som har blitt forsøkt oppstartet i flere år er en bokklubb med vennene mine. Noen som melder seg? Krav: må helst ikke lese krim, for jeg hater krim.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg