så ustabil og vakker

Jeg har som sagt ikke sovet noe i natt, og i sta googlet jeg “hvor lenge kan et menneske gå uten søvn?”. Svaret er tydeligvis 50 timer før du får psykotiske trekk, og 50 timer er jo egentlig ikke så mye. Nå er jeg snart oppe i 30. Jeg skal ikke teste teorien, og jeg kommer definitivt til å sovne med en gang hodet treffer puta. Jeg sitter nå på flytoget og er snart hjemme i min egen leilighet i Oslo. Shit, det skal bli godt! Men jeg vil likevel påpeke at dette har vært en av de fineste dagene på lenge. Jeg trengte denne opplevelsen, jobbmotivasjonen min har skutt i taket.

Altså, vanligvis blir jeg forbannet av så lite søvn, men nå føles det OK. Dagen har vært så fin, og karrieren min går veldig bra for tiden.. Dessverre sliter jeg en del med sykdom for tiden som jeg holder utenfor bloggen, det er krevende psykisk og ikke minst fysisk. Jeg er takknemlig for at jeg klarte denne dagen og at det har gått så bra, for det var absolutt ikke en selvfølge. Hver dag hvor jeg føler meg i god form er faktisk en bra dag, nå for tiden. ♥

(annonselenke) Bilde fra musikkvideo-innspillingen i dag. Den blir så bra! Toppen min finner du her.

Som sagt kommer jeg nok til å slukne veldig tidlig i dag. Før jeg sovner vil jeg minne dere på å legge “Only human” i spillelista du bruker! Da blir jeg glad 🙂 

 

7 kommentarer
    1. Hei! Har fulgt bloggen din i alle år, men må virkelig si at du skriver bra og mye fint om dagen. Det er virkelig en glede å klikke seg inn på bloggen din. Så fine bilder, inspirerende og ekte. 🙂 Fortsett sånn, du er så flink!!

    2. Du er bare så vakker altså! Håper du får sove godt når hodet endelig treffer puta. Kan jeg spørre hvilken str du har i denne toppen?:) Klem fra meg.

    3. Åpen kommentarfelt jo. Sinnsykt glad for st det bare sto fine ting❤️ Du er så fin SE:) Jåper dufpr sove godt( bedre enn meg🙃)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg