de private bildene – nå deler jeg!

JEG LO SÅ HØYT DA JEG LAGET DETTE INNLEGGET!!! Haha, det kan være det er jeg som er teit, men shit så stygg jeg kan være noen ganger. Jeg satt å bladde igjennom bilder som jeg og vennene mine sender til hverandre på chat – jeg tenkte det kunne være gøy for dere å se noe av det! Et lite innblikk i det mest private, som egentlig aldri var ment for offentligheten 🙂 

Meg som gjør treningsøvelser på hotellrommet i Barcelona. Og trene gjør man tydeligvis i bikini.. og så tar man bilder samtidig.. og sender til sin homofile bestevenn, haha.

På snakk om bestevenn, det ENESTE jeg og Joakim gjør på ferie er å sove. Og ta bilder, da. Men vi blir tydeligvis så utmattet av fotograferingen at vi må ta powernap etter powernap.. Her har dere meg, nyvåknet og glad. Kan vedde på at jeg sovnet 20 minutter etter..

Etter “Morna-Jensen” videoen vår fikk vi masse presse, dette er en liiiiten del av det. Jeg er så stolt!

Her hadde jeg en sang på hjernen og prøvde desperat å google meg til hva den kunne hete.. Det var ikke lurt å se på dette bildet igjen, for nå fikk jeg den på hjernen igjen. Og som dere ser, klokken var 00:43.. Ting man gjør på natten, altså! 

På vei hjem fra Sri Lanka, jeg hadde spydd i et døgn og så mildt sagt ikke frem til en 18 timers lang reise.. Her lå jeg i sengen og prøvde desperat å samle energi. Reisen gikk fint, da! 

For det første: Joakim kaller meg “hun-fra-diplomIs-reklamen” på facebook, fordi jeg en gang ble gjenkjent som “hun fra diplomis-reklamen”, og det stemmer, jeg har vært med i en reklame for is, men jeg har aldri blitt gjenkjent som det tidligere.. Haha! Men, dette er altså en vanlig samtale mellom oss.. Liker at han svarer “fin”, hahaha. 

Da jeg låste meg ute fra egen leilighet og ikke fikk tak i noen som kunne hjelpe meg. Smekklås, dere.. Det er ikke bra for noen som surrer like mye som meg. Dette har skjedd så mange ganger at jeg har mistet tellingen for lenge siden. 

Det aller siste godteriet jeg spiste før kjeveoperasjonen, vel dokumentert! Herregud, som jeg savner godteri.. Kjeven min er enda litt for skjør til å tygge harde ting med. Bare fire uker igjen nå.. 

Natten før operasjonen, koser meg med se&hør (elsker det bladet, haha) og spiste. Like forundret over lothepus for hver eneste dag..

Det ser kanskje skikkelig hot ut, men… 

… the reality.

Bildet til høyre: jeg og Joakim facetimet, og samtidig ble dekningen så dårlig at bildet fryste og jeg tilfeldigvis ser.. mørbanket ut? Bare se hvor redd Joakim ser ut oppe i hjørnet!!!! Haha. Så fikk vi endelig ringt hverandre igjen dagen etter, og da har han tenkt at jeg lå typ død på gaten og at jeg hadde ringt han fordi jeg var redd og banket opp. MEN så står jeg der med ballonger og er glad, naken og uviten om hans skrekk! Da ble han glad igjen. 

Det er mye hat på Jodel, men jeg må bare trekke frem noe fint. Dette er virkelig det fineste jeg kan få høre. 💞 💞 Tusen takk til hvem enn det var som skrev, du gjorde dagen min! 

Jeg har en kategori på bloggen som heter “personal”, der deler jeg litt mer private ting. Titt gjerne innom der! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg