insomnia og bodø

Jeg kom til Bodø for litt siden, jeg skal snakke på barne og ungdomskonferansen her. Det gleder jeg meg til, så klart – noe av det jeg brenner mest for er å snakke til og om unge mennesker og hvordan samfunnet er i dag. Jeg setter så stor pris på å bli bedt med på slike ting. Og verden er ikke bare sort-hvitt. Så det er kult at en rosablogger får være med på sånt, hehe. 

Et bilde fra i natten, stillheten og leiligheten. Hadde ikke sovet noe som helst og trippet rundt i en evig insomnia. Hva kan det komme av? Kanskje at jeg, etter en uke med kjæresten blir så vandt til å være nær noen, at å være alene føles litt uvant. OMG jeg har blitt “en sånn en”, haha.. 

Til noe litt annet, en del av dere har spurt om jeg kan tipse om billige leppestifter for dere som er på budsjett. Jeg tok turen innom h&m da jeg landet her og skulle bruke tid, og de har sinnsykt mange fine som jeg har god erfaring med. De er billige, og dødsfine. Ta turen innom der! Jeg kjøpte fem nye, haha.. 😇 Men leppestifter er virkelig my thing. 

Ønsk meg lykke til på scenen, og så snakkes vi underveis! På snapchat oppdaterer jeg til og fra, @sophizzleyo heter jeg der. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg