årets influencer

OMG har dere sett nye sesongen av stranger things? Det burde dere. Jeg døøør så bra og spennende det er! Jeg er et vanemenneske og ser de samme seriene om og om igjen, derfor hadde jeg nesten glemt hvor gøy det er å se noe nytt.. Altså, jeg har sett frustrerte fruer og sex and the city sikkert 10 ganger hver, uten å overdrive. Nå er derimot Stranger things min mye obsession og jeg får ikke sove om natten fordi jeg vil se neste episode. Alt ligger på Netflix! 


bilde: dagbladet.no

Forresten! Nå er nomineringen til Vixen Influencer Awards åpen (samme som blogawards, det har bare fått nytt navn) og om dere ønsker kan dere nominere meg til en kategori dere mener er passende. For eksempel årets gullpenn, årets business, årets sterke mening.. Ja, hva enn! Jeg passer nok ikke inn i en kategori som har noe med mote, trening, mat eller beauty å gjøre, men kanskje noe annet? Jeg burde kanskje ha kommet med en hel tale her om hvorfor dere skal nominere akkurat meg, men i bunn og grunn er det jo opp til dere. Om dere føler jeg har levert i år, og om jeg bidrar til noe i bloggverdenen. Dere kan nominere HER. Og så er det sykt koselig om dere nominerer Dajan på beauty, for det fortjener hun. 

Bildene er fra Vixen i fjor. Jeg elsket håret mitt her, mitt naturlige på den tiden. Fetisha Williams, min bestie, stylet det! 


Bilde: minmote.no

Nå må jeg sove. I morgen tidlig reiser jeg til Bodø for å snakke på ungdomskonferansen. Tema er psykisk helse, og jeg gleder meg MASSE. 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg