den beste mascaraen og mine favoritter til vipper

– annonse – 

For to måneder siden sluttet jeg med vippeextensions! Jeg trodde virkelig aldri den dagen skulle komme, men mirakler kan altså skje. Det skulle være en midlertidig greie, men nå trives jeg så godt at jeg gjerne lar mine egne vipper stå i fokus en stund fremover. Kanskje jeg begynner å bli voksen! Jeg har egentlig ikke brukt noe særlig mascara og andre produkter for vippene på flere år (sett bort fra serum), så jeg har testet en hel haug av greier den siste tiden. Her kommer derfor mine favoritter på vippefronten 🙂 

Rabattkode: «SEVIPP» gir 20% rabatt på all øyesminke ut 01.11.17. Gjelder ikke nedsatte  produkter, Jeffree Star, NYX og Morphe.



 

PARADISE EXTATIC MASCARA er helt fantastisk. Over kan dere se vippene mine med mascaraen tatt i bruk.. Det eneste negative er at jeg griser litt ekstra på øyelokket når jeg påfører denne, sammenlignet med annen mascara jeg har brukt. Likevel er denne favoritten, vippene får så mye volum uten å klumpe seg. De blir nesten like lange som da jeg hadde extensions, jo ♥  På våtkanten har jeg brukt PRECISION EYE PENCIL i fargen “peach”, men jeg må ærlig innrømme at jeg faktisk foretrekker å bruke highlighter som egentlig skal under brynene, istedenfor hvit liner. Hvite linere har en tendens til å ikke være fullt så hvit som jeg liker, da bruker jeg øyenbryns-highlighter istedenfor. Men.. det kan visstnok skade øynene. Så, når det kommer til hvit liner er denne min favoritt. Den sitter i det minste godt 🙂 

Som liner har jeg brukt ETERNAL LIQUID EYELINER. Fun fact: jeg er vanligvis helt elendig til å påføre flytende liner, jeg er ikke den mest stødige på hånden. Så om JEG anbefaler en våt eyeliner, vet du at den er i god kvalitet.

Når jeg har brukt vipper i det siste har det som regel vært DEMI WISPIES LØSVIPPER fra Ardell. Disse kommer nå i en multipack, som du sparer en del penger på å kjøpe denne versjonen. På tampen kan jeg nevne at jeg har brukt øyenskyggen Smokebalm vol 4 i dette innlegget. TheBalm er flinke på mye, men øyenskyggene deres er ikke en stor favoritt hos meg. Men disse fargene likte jeg.


.. Om du derimot er ute etter å bruke litt mer penger på løsvipper, kan jeg anbefale Lilly Lashes Diamond Faux Lashes. De koster litt (men husk at jeg har rabattkode!), og så holder de til gjengjeld ganske lenge – om du tar godt vare på dem. Å rive dem av seg etter fest er ikke særlig lurt, enten du har billige eller dyre vipper. 

Jeg er ikke så stor fan av øyenskyggen til TheBalm generelt – og det må være en ærlig sak. De har så masse fint og bra som jeg bruker fast, men skyggene har aldri helt blitt favoritter. Tror det er fordi jeg sjeldent finner en palett hvor jeg liker flere enn to-tre farger, og så er det så mye bra skygge på markedet.. Men, denne her, smokebalm vol 4 inneholder bare 3 farger, og alle liker jeg godt. Har brukt den i dette innlegget for eksempel, og ofte ellers til hverdags. 

Helt til sist: vipperserum er å anbefale alle. Jeg har ikke brukt Revitalash så lenge, men jeg har hørt mye bra om det. Jeg brukte tidligere et annet serum som jeg har vært svært fornøyd med, men da jeg gikk tom for det og likevel fikk RevitaLash fra coverbrands tenkte jeg å gi det en sjanse. Bare et kjapt google-search sier at dette skal være veldig bra.. Vi får se! Jeg kan oppdatere dere 🙂 


På det øverste bildene har jeg mascara, på det nederste har jeg vipper (de fra Lilly Lashes). Sykt hvor god den mascaraen er, forresten. Vippene blir så lange! Uansett, kos dere med rabattkoden og så snakkes vi i morgen. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg