pusser opp kjøkkenet

Jeg skal pusse opp kjøkkenet. Ja, jeg vet – jeg pusset akkurat opp resten av leiligheten og sa meg ferdig for en stund, å pusse opp er jo et helvete, men som alt kjedelig her i livet glemmer man av hvor kjedelig det faktisk var etter en stund, og så gjentar man det. Jeg ville ha beskrevet stilen min som følger: glamorøs og litt “ekstra”. De fleste ville nok beskrevet den sånn her: tacky. Samme kan det være, det er jo jeg som skal bo her. Jeg liker det mørkt og jeg liker detaljer av gull. “Kommer til å bli vanskelig å selge den leiligheten om du skal ha så mye gull og greier” sa en eiendomsmegler til meg. Kommer aldri til å bruke deg som eiendomsmegler, tenkte jeg da. 

INSPIRASJON


Bilde: hollywood regency 

Jeg tenker å pusse opp i Januar. Da reiser jeg til New York en uke, og så videre på cruise en uke. Jeg kan lite om å pusse opp, men jeg satser på at 14 dager burde holde? Jeg får den endelige dommen senere i dag, da kommer interiørdesigneren min på besøk for å ta mål av kjøkkenet og se hva som realistisk sett lar seg gjøre. Hun jeg bruker heter Katrine Kristiansen, og har gjort både stuen og gangen min. Kjempeflink, og anbefales om du skal pusse opp men ikke har så god peiling på oppussing (slik som meg, jeg bare liker å ha det fint og har null forståelse for hva det egentlig innebærer). 


bilde: hollywood regency 

Kjøkkenet er det eneste rommet jeg ikke har pusset opp siden jeg kjøpte leiligheten (badet og soverommet tok jeg for en stund siden), så snart har alle rommene fått personlig preg av meg. Om det skulle vise seg at kjæresten min flytter hit til Oslo etterhvert, som jeg så klart håper på, må vi nok flytte til en større leilighet da min er for liten for to. Den tanken gjør litt vondt, ettersom jeg elsker leiligheten min så mye. Men, da blir det jo et nytt fantastisk kapitel! ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg