en rabattkode til dere – 20% på hele nelly!

annonselenker

Forrige uke ga jeg dere en rabattkode hos min favorittbutikk på nettet, Nelly – men på grunn av en teknisk feil funket ikke mange av linkene. SJUKT irriterende, men jeg har funnet frem til en rabattkode som er bedre uansett. Nemlig koden TREAT som gir 20% avslag på ALT hos hele nelly! (utenom ting som allerede er nedsatt). Det er fantastisk! Og en god sjanse til å f.eks kjøpe årets vinterjakke eller sko. ♥ Sjekk ut alle klær HER. 

Jeg tenkte å vise dere mine favorittmerker hos nelly, de har nemlig et par ganske kule brands som jeg alltid sjekker ut først når jeg skal shoppe. Rabattkoden gjelder alle disse merkene også, så klart! Du får heller ikke toll, da det sendes innad i Norge. 

RIVER ISLAND

River Island var en av butikkene jeg alltid måtte innom om jeg var i utlandet. Jeg ble så glad da Nelly lanserte merket for et par år siden! Pluss, de tar alltid inn de feteste plaggene fra kolleksjonen. Under ser dere jakken jeg ønsker meg, den grønne er allerede bestilt. 

1. Jakke HER – som jeg selv har bestilt / 2. Jakke HER.

1. Jakke HER / 2. Jakke HER


MISSGUIDED
Dette er også et internasjonalt merke som jeg tidligere shoppet mye fra på deres egen nettside – på nelly blir det jo faktisk billigere, da du slipper toll. Alltid god kvalitet, og kjolene derfra er magiske, jeg har hatt flere i år etter år. 

1. Hvor magisk er ikke denne kjolen? Jeg måtte bestille den med en gang! Tenk dere med stram hestehale, slik som modellen har.. Finnes HER. / 2. Denne kjolen passer kanskje bedre til sommer (etter min smak), men jeg har så mange lignende at jeg bare måtte ha den inn i kollasjen her til inspirasjon for dere. Hvem elsker ikke bare skuldre? Finnes HER


Det finnes så mange flere favoritter jeg kunne ha lagt ut her, men dere kan heller titte litt rundt selv.. Dere finner alle merker her! Husk at rabattkoden ikke gjelder klær som allerede er satt ned i pris, 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg