det beste valget for alle


Noen bilder fra tidligere i dag da jeg, mamma og pappa dro på tur til der jeg vokste opp. Rart hvordan alt virker så mye mindre nå enn da jeg var liten.. Det var rart å være tilbake, jeg lekte mye der med vennen min Henrik og de fleste minnene derfra er med ham. Tidligere år valgte han å forlate oss, som jeg har fortalt om tidligere på bloggen. Jeg er glad alle minnene derfra er utelukkende fine og noe jeg kan fortelle mine barn en gang. Han lever videre sånn, på en måte.

Er ikke Charlie søt forresten? Den lille RAKKEREN. Skikkelig rampete har han blitt. Jeg savner han veldig, men livet hans er jo SÅ mye bedre her i nord, enn i Oslo med meg. Jeg kan ikke fatte og begripe at så mange lesere ga meg kritikk for å ha gitt han til mamma og pappa når det åpenbart er det beste valget for alle parter, som om jeg skal ha ham hos meg kun for å bevise noe ovenfor folk? Hmm..

Vi er enda i bilen på vei til Tromsø, og framme cirka ved midnatt. Da blir det en seeeen middag, og så rett i seng (enkeltseng fordelt på to personer, hører jeg rykter om. Nice)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg