min kveld i bilder

Været i nord-norge er skikkelig fint om høsten.. Oslo har bare vært grått og surt de siste ukene, men her skinner solen hver dag. Det er kaldt, men ikke sånn at at det blir ubehagelig. Disse bildene knipset jeg i bilen tidligere i dag, og solen skinte som vanlig. Jeg og Kasper  har kjørt en del rundt om kring, frem og tilbake, som man gjerne gjør når man er i Harstad. Men finnes det noe bedre enn å kjøre bil og høre på god musikk? Det er som om alle tanker og problemer bare forsvinner bak en på veien.. 

Her har jeg forresten ikke sminke på øynenbrynene. De har blitt så fine! I Oslo går jeg fast til Brow Rehab for å ordne dem og er svært fornøyd med det, men nå tok jeg turen innom SpaSpa i Harstad for forming og farge. Jeg gikk til Lise i dag, hun var skikkelig flink og nøye – et lite tips til dere som bor i Harstad 🙂

Jeg gikk alltid til SpaSpa da jeg var 17-18 år gammel for å ordne vipper, bryn og pleie huden. Jeg blir derfor litt nostalgisk hver gang jeg trer innom dørene der.. Det minner meg om en fin og spennende tid i livet, da bloggen begynte å ta av og jeg ikke ante hva som ventet meg. Da lå jeg på benken over med øynene lukket og drømte om et liv i Oslo. 

(annonselenke) De nye skoene mine.. Er de ikke søte? Til og med mormor lurte på hvor jeg hadde kjøpt dem, haha. Det er altså Nly Shoes, og du finner dem HER. Men om du ønsker å kjøpe burde du være kjapp, de har kun noen få igjen. De er normale i størrelse! ♥  

Nå sitter jeg og Kasper i en slags vinterhage utenfor huset deres – jeg skal svare på mail, og han skal studere. Midt i mellom slagene fikk vi også bestilt billetter til New York, dit reiser vi på nyttårsaften! Men, mer om det siden.. Nå har vi har tent lys, drikker te og hører på jazz, som forresten er den perfekte musikken å jobbe til. Jeg sverger, sliter du med motivasjonen, putt på litt jazz. Da er det umulig å være tiltaksløs!

Den strikka genseren min er fra Calvin Klein. Jeg har bodd i den de siste dagene, jeg prøver å skjule kjeven så godt det lar seg gjøre. Smertene har avtatt litt, men jeg må ha sterke smertestillende flere ganger i døgnet og jeg har dessverre totalt mistet følelsen i haka og underleppa. Det prikker litt der, så da kommer nok følelsen tilbake etterhvert – enn så lenge føles det som om jeg bare har et halvt ansikt. Smertene er mest inne i munnen. I morgen skal jeg fjerne stingene i kinnet 🙂 

Mer jobb venter! Vi snakkes i morgen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg