Jeg har lest inn min egen lydbok – hør den her!

egenreklame

Denne dagen har jeg både gledet og gruet meg til. Gruet meg fordi det er forferdelig å høre sin egen stemme – men gledet meg, for nå kan endelig dere som ikke har lest boken få HØRE den som lydbok! Perfekt for deg som ikke er så glad i å lese, eller av diverse årsaker ikke har mulighet. ♥ 

Jeg har altså lest inn heeeeele boken med min egen stemme, det var både tidskrevende og frustrerende.. Hver gang jeg leste feil, leste for fort eller leste utydelig måtte jeg tilbake å gjøre om hele setningen. Men, jeg er glad og stolt over resultatet nå. Boken er svært personlig for meg, så det hadde føltes feil om en skuespiller hadde gjort samme jobb. 

Du kan kjøpe “Forbilde” som lydbok HER. Du kan høre et utdrag på 1 minutt i samme link. 

Et bilde fra da jeg spilte inn. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg