skal jeg le eller gråte

Jeg er ferdig operert, og det er hverken bedre eller verre enn jeg hadde trodd – faktisk er det akkurat som forventet. Smertene er helt OK, men jeg har totalt mistet følelsen i underleppa og haken. Når jeg spiser suppe, som er det eneste jeg kan spise, søler jeg over alt. Det er suppe, yoghurt og smoothie jeg skal leve på de neste 6 ukene og jeg håper følelsen kommer tilbake etterhvert, om ikke kan dette bli en grisete affære. Jeg har til og med markert i kalenderen hvilken dato jeg endelig kan ha et normalt måltid, og begynner å planlegge hva jeg skal få i meg den dagen.. Jeg tenker pizza! MASSE pizza.

Leppene mine.. Jeg ser ut som noen hentet ut fra programmet “kirurgiske katastrofer”. 

HAHAHAHA…

Disse bildene ble tatt i går. Jeg er, tro det eller ei, mye verre i dag. Ansiktet ser ut som en ballong og leppene kan vi ikke engang snakke om. Det er heldigvis midlertidig og jeg har det litt gøy med å titte meg selv i speilet, nå og da. Men hehe.. aldri igjen kirurgi i ansiktet, håper jeg. Faen så ekkelt det er. Resultatet er det vanskelig å si noe om for min egen del, men kirurgen sa det ble veldig fint. Jeg tror ikke på han, det er UMULIG slik jeg ser ut nå. 

Nå blir det sex and the city! Jeg har sett en hel sesong siden jeg ble lagt inn.. Jeg streamer via HBO Nordic 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg