sommerfugler i magen på ekte

annonselenker

Hallo mine venner! Hvordan har dere det i dag? 😊 Jeg har det fint! Jeg holder på å fikse og ordne litt hjemme for i kveld skal jeg ha fest av to anledninger: dette er siste helgen min med overbitt (på tirsdag opererer jeg!) og Joakim fyller 25 år. Gratulerer til min beste venn ❤ Så, i kveld er det party, og jeg er for første gang på et par dager helt uthvilt. 

Jeg har alltid vært en tenker, og bekymrer meg derfor mye over ting jeg ikke kan kontrollere. Som hva andre mener om meg, døden, hvordan de jeg er glad i har det, osv. På natten er det verst. De plagene har avtatt litt etter jeg begynte å meditere og har klart å distansere meg litt fra tankene mine (tips: prøv appen “headspace” om du vil lære deg å meditere, det krever faktisk litt), men det er likevel dager hvor klumpen i magen tar overhånd. Dette holder meg ofte våken og i perioder sliter meg med søvn. Når jeg har kjæresten min i samme seng og ikke flere tusen kilometer unna sovner jeg med en gang, men når jeg er alene blir det verre. MEN! I går fikk jeg ikke sove av en helt annen grunn. Jeg hadde ville sommerfugler i magen på grunn av alt som skjer for tiden..Den følelsen har jeg ikke hatt på lenge. Altså, mine største drømmer går i oppfyllelse! Og alt slippes i Januar 🙂 

Jeg måtte bare skrive litt fra meg før vi setter i gang med innlegget på “ordentlig”. Dere ser ut til å like “min dag i bilder” så da kjører vi på med en miniversjon av det! Bildet over er knipset nå nettopp. Oslo er så jævlig bra, jeg elsker byen jeg bor i. Om noen snakker stygt om Oslo tar jeg det personlig, haha.. Og skjorten er forresten et skikkelig kupp. Jeg har brukt den i flere måneder og den er av lik kvalitet som en dyr skjorte (da sammenligner jeg med de jeg har fra Acne som koster over 1000 kr). Du finner den HER. Buksen er Vero Moda. 
 

Jeg og Fetisha møttes på Steam tidligere i formiddag, en cafe jeg alltid ender opp på når alt annet er stengt. Spiser alltid glutenfri muffins med bringebær, drikker smoothien “bring meg bær” og en kaffemocha på siden. 😍

Seriøst, prøv denne muffinsen om du liker bringebær. Jeg elsker det, og denne er best av alle. 

Min kjære Fetisha. Vi snakket om alt mellom himmel og jord, som endte med at vi lo så mye at Fetisha tisset på seg. Typisk, haha.. 

Jakken min er utsolgt i akkurat denne fargen, men du finner den i sort HER. Den er ganske varm, og i tillegg helt nydelig – jeg fikk til og med et kompliment for den på bussen! Jeg skulle ønske jeg turte å gjøre sånn mot fremmede, bare gi komplimenter uten grunn. Jeg tenker så mye fint om folk jeg ser rundt meg, men jeg klarer ikke si noe fordi jeg ikke tør. Hva er jeg redd for..? Så klart blir ingen sinte for komplimenter. 

I anledning at jeg opererer underkjeven på tirsdag har jeg vært to turer innom tannlegen. Jeg går til Tannlege Svein Høimyr, og kunne virkelig ikke vært mer fornøyd! Hele prosessen med regulering har nesten blitt enkelt, grunnet hvor flinke de er der. Nå er jeg halvveis, på tirsdag er som sagt operasjonen og så er det bare 6 måneder igjen..

Nå skal jeg beundre Oslo litt fra verandaen – jeg har to leiligheter, denne har dere ikke sett før, men mest fordi jeg vil holde gale stalkers unna (som jeg dessverre har i den andre). Vi snakkes senere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg