SUPERSALG PÅ ROSA FAVORITTER HOS COVERBRANDS!

//annonse

Oktober er rosa måned 💘  Det kan man jo ikke annet enn å være glad for! Coverbrands har satt sammen en rekke av deres mest populære rosa produkter som man får 25% rabatt på i hele Oktober. (NB! Ingen rabatt på Rosa Sløyfe produkter). Jeg har selv valgt ut noen av mine rosa favoritter som er på tilbud – hurra! Og dere, husk at Coverbrands alltid har gratis frakt og 365 dagers åpent kjøp. Det er – med god grunn – min favorittnettside for sminke. 

La oss starte med noe av det fineste, nemlig Lilly lashes lush faux lashes. Disse er nesten aldri på tilbud, men nå får du 25% rabatt! Jeg har ikke vippeextensions lengre, og er helt avhengig av å finne gode vipper som ser bra ut og naturlige, samtidig som de gir en glamorøs look. Et skikkelig pluss er at vippene har dødsbra kvalitet og holder i lang tid om du er forsiktig med dem. Absolutt verdt pengene! Og bare sjekk hvor fine de blir;

Dådyrøyne deluxe!!! Lilly lashes, folkens. Det er virkelig mitt favorittmerke på vipper om dagen.. 

Hvem elsker ikke highlight? I know I do.. Jeg har valgt ut to favoritter å vise dere i anledning rosa måned. Den ene er Pashion Highlight kit som jeg faktisk har brukt til øyenskygge i dag, under øyenbrynet,  og litt langs neseryggen. Den er seriøst dritbra å bruke til spesielt contouring av nese, uten at jeg helt klarer å peke på hva som gjør den så god akkurat der. Kanskje den fine gløden? 

Den andre favoritten er så klart theBalm Mary- Lou Manizer Den trenger vel knapt en introduksjon da jeg har mast om den i flere år, men ikke uten grunn – for sjekk hvor fint det blir, og den er faktisk på hele 53% rabatt nå: 

OMG! Highlight on fleeeeeeeek. Her kan dere da se theBalm Mary- Lou Manizer på kinnbein, og Pashion Highlight kit under øyenbryn og litt som øyenskygge. Her kan man også se hvor fine vippene er!

Dette bildet er direkte fra dusjen, rett og slett fordi dette er produkter jeg bruker i dusjen hver eneste dag. EOS pomegranate shave gel har jeg brukt i flere år, da jeg var på utkikk etter en krem til barbering som ikke tester på dyr, men samtidig etterlater huden full av fuktighet og ikke minst – skåner deg under barbering. Denne er perfekt! Første gang jeg blogget om denne var i 2011, og siden har jeg brukt den fast. Cocoa Brown Tough stuff er “hemmeligheten” bak en fin og jevn brunfarge om du skal ta selvbruning – noe jeg gjør fra tid til annen. Derfor har jeg den stående i dusjen til enhver tid og gjør det til en rutine å skrubbe meg kjapt hver gang jeg dusjer. Da blir også min egen brunfarge finere. Den fjerner døde hudceller og gjør at fargen sitter lengre.


FAVORITT! 💘 Blogget om den et par ganger før, samt vist den frem på snapchat, nemlig; InstaPlumper gir naturlig fyldigere lepper som holder opptil 8 timer. Den er laget med seks naturlige ingredienser som gir en forstørrende effekt til leppene dine. OBS! Det svir litt i starten, men det er ikke farlig og du vender deg kjapt til det. Til sammenligning er jo Restylane hundre ganger vondere, dette er det naturlige alternativet. Det gir faktisk like gode resultater, bare at InstaPlumper kun varer for en begrenset periode.

Jeg bruker også Burts Bees Pink Grapefruit Lip Balm og EOS strawberry Lip Balm som gir masse pleie og næring til leppene nå som det begynner å bli kaldere i været. 🙂 

Det er faktisk også rabatt på noen rosa produkter fra GHD denne måneden! Det er skikkelig bra, da GHD nesten aldri er på tilbud. Forøvrig finner du alle rosa favoritter her! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg