når du mister løshåret i bølgene

I dag da vi surfet hadde jeg på meg en sånn clip on hestehale med løshår. Kan jo ikke surfe uten løshår, lol. Uansett, jeg ble tatt av en relativt kraftig bølge og tror dere ikke hestehalen ble dratt med i dragsuget og jeg kom opp fra bølgen med kort hår?! Haha, min første tanke var hvor barbarisk det må se ut for de som eventuelt finner den senere, for det gjorde ikke jeg uansett hvor hardt jeg lette, jeg dykket til og med etter det… Da var det rett og slett bare å tenke “fuck it” og fortsette med surfingen. Jeg driter forøvrig i om jeg må surfe med mitt korte hår, det er faktisk for bildene sin del (siden en fotograf er med hele tiden og jeg vet selv hvilke bilder jeg liker). Nå er jeg dog uten løshår og bildene er derfor også uten.

Uansett så klarte jeg å utfordre meg selv, og kom meg ut til de litt større bølgene i dag. De er forresten sjeldent så stor som de ser ut. Lærte å svinge gjorde jeg også! Nå har vi ikke mer surfing, vi reiser hjem natt til søndag.. Frem til den tid henger vi rundt som turister og slapper av på et hotell vi har forelsket oss helt i, The Fortress. Her betaler man 250 kr per person og får slappe av ved bassenget hele dagen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg