meg uten sminke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Med en gang jeg får litt farge i ansiktet (betakaroten, thank yooou) føler jeg meg komfortabel med å gå uten sminke. Hele tiden. Og da følger liksom håret med på kjøpet, jeg gidder ikke style det heller og føler meg som en ekte surfer fra dag to, haha. Jeg føler meg så fresh og fin her. All den sunne maten, all treningen, all kjærligheten og tid med den fineste gutten jeg vet om.. Kunne man hatt det bedre? Jeg burde egentlig ikke ha det bra nå, det er mange ting som ligger å skurrer i hodet men jeg klarer å overdøve det med all lykken. Haha, jeg føler meg som Kasper,han er i så godt humør hele tiden og jeg tenker bare hvordan faen er det mulig. Det har smittet over! 

Det har vært nok en fantastisk dag på Sri Lanka. Jeg her forelsket i dette stedet. Seriøst, dra hit!!! Enten på surfecamp eller bare ferie. Stedet er utrolig og alle er så snille ♥ I morgen er det surfefri og vi skal ha en dag som turister. Cant wait! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg