endelig fremme!

reklame: lapoint surfecamp 


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fra Sri Lanka! Jeg kom frem til huset jeg skal bo i for en stund siden, men ble liggende å se i taket for å samle krefter, og bare utsatte å åpne pcen. Reisen har vært lang, faktisk tok det 16 timer fra vi gikk ut døren hjemme til vi kom frem hit, men jeg tror det blir verdt det. Eller.. Det er jo egentlig allerede verdt det, utsikten er helt magisk men jeg skal vise dere bilder av den senere. Hele reisen gikk fint, flyturen var behagelig og føltes raskere enn den faktisk var. Jeg har sett film, spist helt OK flymat, sovet og snakket litt med Kasper når vi begge har vært våkne samtidig. Qatar Airways er veldig bra, og spesielt når man flyr business. Høy standard og snille folk som jobber der 🙂 

Som jeg nevnte for litt siden skulle jeg slutte å drikke alkohol og – forhåpentligvis – ikke drikke mer før 2017 var over. Det har altså ikke skjedd, jeg var et par måneder totalt uten en eneste dråpe og nå drikker jeg litt ved spesielle anledninger. Som på flyet på vei hit, for å roe nervene litt. Vet at noen kommer til å påpeke det, så derfor ville jeg bare si ifra først. 

Vi ligger et par timer foran dere, og på skjemaet i dag står det ikke noe spesielt. Jeg vil gå ned til vannet som ser helt magisk ut! ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg