jeg kan ikke være sjenert

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her sitter jeg på gulvet i gangen, nydusjet og tar bilder av meg selv. Jeg sitter mye på gulvet i gangen, men det var jo derfor jeg fikk spesiallaget dette speilet med innebygd “selfielys”. 😉 

Jeg skulle egentlig på et slags event i kveld, men jeg valgte å bli hjemme etter mye frem og tilbake. Jeg har ganske vanskelig for å gå på eventer med andre bloggere og profiler, vet ikke helt hvorfor.. Jeg er jo egentlig ganske sjenert og folkesky, men det er jo noe som inngår i yrket, å “vise seg frem”, dra på eventer, fester osv. Så at jeg valgte å bli hjemme føles litt kjipt, men men.. Noen ganger må man lytte til seg selv. Pappa kommer hit snart da, vi skal snakke jobb og finne ut av fremtiden min. Sånn cirka. Gleder meg til å se han igjen, men innså nettopp at jeg blir nødt til å sove på sofaen og det er jo ikke like gøy haha. I morgen er en ny dag, og da slippes en remix av “all your friends”, som jeg gleder meg til 😊 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg