ja nei vet ikke

annonse / bloggposten inneholder en annonselenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag tok jeg solarium, å legge seg i solboksen føles nesten som å legge seg i en tidsmaskin, jeg tok virkelig sååååå mye solarium før. Da jeg var 15-16 år brukte jeg bokstavelig talt alle pengene mine på solarium, fant jeg 10 kroner på gata løp jeg til solsengen og lå der i et par minutter, det føltes bedre enn ingenting. Slik er det ikke nå, det hender jeg tar meg en tur på brun og blid men med solfaktor 50 i ansikt, på hals og på hender. De stedene jeg ikke vil ha rynker, haha.. 

.. Her ligger jeg altså nå, slått ut på gulvet etter trening og solarium. Og NEI, jeg skal ikke bli en treningsblogger, jeg liker ikke engang å trene.

Og angående antrekket – jeg vet dere digger slike sko som jeg har mange av, overknee-boots. (annonselenke) De er nå på 30% avslag, du finner et helt utvalg her. Alle mine overknee-boots er fra den siden og heller ikke sponset, jeg kjøper de selv og man kan ha ett par i flere år uten slitasje 💋 

 Nå skal jeg skrive litt. Skrive om kjærlighet og forelskelse, dette blir en bok mange av dere kommer til å elske ♥ Det er hardt å skrive selv, og ikke ha ghostwriter.. Men verdt det til slutt 😊 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg