To rå give aways + 200 kr rabatt på alle treningstights!

/ annonse

 
Heeeeeeeeey! Håper dere har en fin kveld 🙂 Det har jeg, og jeg tenkte å gjøre den enda bedre for noen av dere i kveld…

I dag har jeg tre tips til dere som dere akkurat rekker hvis dere er raske (det er nemlig snart trekning)!


 

1) Du kan vinne et helt år (!) med Forundringspakker!

Hva er en Forundringspakke lurer du kanskje på? Tights.no har kampanje på disse moropakkene som er perfekt for deg som trener eller vil leve sunnere. De er fylt opp med produkter fra butikken, typisk sunn snacks, proteinbarer, proteinpudding, sunt potetgull (nam!), treningsutstyr.

Jeg legger straks ut video på snap/instastory om pakken hvis dere vil se mer (kl er nå litt over 20.00). 


 

Man får alltid massevis av godsaker for pengene i disse pakkene. Bare se listen under! Premiens verdi er på 3600 kroner. I min pakke fikk jeg:

 
NB! Pakkene er unike og du får sikkert ikke det samme som meg. Uansett så har pakkene fått knallbra produktanmeldelser med nesten 5/5 stjerner i snittscore av kundene så du bør nok bli happy med hva du får for pengene – eller bare vinn den da vel 😉

Trykk her: Vinn et helt år med gratis Forundringspakker

 

PS! Bildet over er av en annen Forundringspakke enn jeg fikk! De er forskjellige hver gang. Meld deg på her (https://www.tights.no/kampanje/vinn-et-helt-ar-med-gratis-forundringspakker) eller trykk på bildet 🙂 

Bare ELSKER denne jakken fra We Are Fit! Har den i sort også. PS! Alt fra We Are Fit er på salg akkurat nå!
 

2) BONUSSJANSE: Vinn Forundringspakke til deg + alle du tagger på instagram! (lol!)

Kjempelyst til å vinne? Vel da bør du melde deg på her også! Søk opp @tights_no på instagram og se siste innlegget de har om konkurransen der! Du finner det kjempelett, bare følg instruksene så er du med! Tips: Jo flere venner du tagger jo flere får jo sjansen til å vinne sammen med deg, og om du er kjempelur får du de til å tagge deg i kommentarfeltet tilbake slik at vinnersjansen til venneflokken øker 😉

Link til instagram: Konkurranse @tights_no

 
Få 200 kr rabatt (maks 3 tights) her -> https://www.tights.no/kampanje/200-kr-rabattkode-pa-alle-tights

3) Få 200 kr rabatt på ALLE treningstights uansett førpris!

Tightsen over er en av mine absolutte favoritter! AIM’n Navy Tribe tights (og AIM’n Navy Crop top overdel). Har også den samme i sort – den er kjempedigg å ha på, high waist og ikke gjennomsiktig. PS! Tights.no har over 200 forskjellige typer tights fra blant annet:

Få 200 kr rabatt på alle tights her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg